Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2670377
Balou heeft 2 weken geleden een verstopping gehad. Sindsdien krijgt hij gemalen bot. Het valt alleen op dat hij tijdens de wandeling vaak gaat zitten om te poepen. De eerste keer komt er dan niets, de keer daarna dat hij gaat zitten komt er een gewoon drolletje.
Niet lang daarna gaat hij weer zitten en komt er nog een drolletje en daarna is het nat en geel.

Bij elke wandeling poept hij ook, iets wat ik niet van hem gewent ben.

Ik ben naar de DA gegaan om zijn prostaat na te laten kijken vanwege het feit dat er zo veel loopse teven in de buurt zitten maar die was maar een heel klein beetje vergroot. Toch maar begonnen met zaagbladpalm capsules.

Wel gaf de DA aan dat er een vernauwing leek te zitten en wilde meteen weer AB geven.

Zit me nu af te vragen of ik een foto van zijn darm moet laten maken of dat hij misschien toch door zijn verstopping een dikke darm ontsteking heeft opgelopen.
#2671944
Hier een teefje met gevoelige darmen en regelmatig diarree of a/h eind smurrie. Dierenarts van ons zei vezels. Op een andere site las ik; gekookte bladgroente zoals andyvie of spercieboontjes. Bij ons heeft dat voor haar buikje heel erg geholpen.
Ze heeft al zoveel medicijnen naar binnen gehad dat ik nog meer ook geen optie vond.
Misschien kan dit helpen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door