Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2668682
Ik heb een paar rollen Tinlo gekocht om eens uit te proberen. Makreel ging goed, nu heb ik de konijnversie en Tess geeft er van over. Kleine beetje, dat wel. Vanmiddag rond 12.30 uur 225 gr gegeven en vanavond om 23.30 uur een beetje overgegeven en wel weer terug opgegeten. DIt heb ik de afgelopen dagen meer gezien. Komt dit bekend voor. Op Darf en kippennekken heeft ze dit niet.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2668688
Tja daar is moeilijk antwoord op te geven. ik zou er dan gewoon mee ophouden en weer op Darf overgaan.
Overigens geef je bij Darf iedere dag een kippennek? Dat lijkt me wat te veel, in Darf zit ook al bot.
En weer eens een andere kvv proberen, er zijn er zo veel.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 10 mei 2013, 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door miik
#2668710
Konijn is meestal een makkelijke soort die niet zo snel verkeerd valt.
Vond ze het erg lekker ? Dat ze het misschien te snel heeft gegeten ?
Of was het misschien nog wat te koud ?
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2668810
Tja daar is moeilijk antwoord op te geven. ik zou er dan gewoon mee ophouden en weer op Darf overgaan.
Overigens geef je bij Darf iedere dag een kippennek? Dat lijkt me wat te veel, in Darf zit ook al bot.
En weer eens een andere kvv proberen, er zijn er zo veel.
Nee, ze krijgt geen Darf met een kippennek erbij. Ik begrijp ook wel dat dit teveel bot bevat. Ze krijgt al barfmaaltijden.  We zitten nu op kippennekken en konijnkarkas. Alleen dat laatste snapt ze niet echt dat ze daarop moet kluiven :). Verder krijgt ze nu nog KVV. Ik had gelukkig maar 1 rol konijn gekocht. Ik heb het restant aan mijn andere hond gegeven. Ik heb nu nog een rol eend liggen. Dus die van de week eens proberen.

Ik vond het vooral raar dat ze rond 12.30 had gegeten en dat het er laat in de avond pas uitkwam. Een klein beetje dat wel, maar toch. Dit heeft ze nog nooit gedaan. Ik ga het ook niet meer geven hoor, maar vroeg me af of het normaal was.
De vraag of het koud gegeven was? Gisteren niet. Maar de dag ervoor heeft mijn man het gegeven dus dat weet ik niet.
Door nienk
#2668936
het kan ook gewoon toevallig zijn hè, dat ze spuugde na tinlo konijn gegeten te hebben. als het maar 1 keertje is gebeurd zou ik er niet van uit gaan dat het aan het merk/smaak kvv heeft gelegen.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2669670
Nienk, het gebeurde 2 keer. Bij een konijnenkarkas geen probleem. Nu de eendenversie geprobeerd gisteren en geen probleem. Misschien toeval? Ik weet het niet.
Door Hondje_
#2671549
Misschien een verkeerde rol? Gewoon nog een keer proberen.

Die van mij had het van de Tinlo Makreel. Heb die smaak 3x gegeven iedere keer met een week ertussen maar helaas.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door