Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
#266714
Sinds gisterenavond is Tous aan de diarree..
Niet gewoon wat dunne ontlasting, nee echt waterachtige substantie.
Gisterenmiddag heeft hij voor het eerst een blikje sardientjes gekregen. (niet helemaal maar wel een groot gedeelte, uit blik met olie) Ik vermoed dat dit de oorzaak is. Hij oogt verder niet ziek, heeft gisteren met smaak z'n cb gegeten..
Wat nu?! Zometeen wel of geen eten geven?? En wat kan ik voor 'm halen tegen die diarree, okugest, roosvice stop??

Ben zo terug nu eerst effe met 'm naar buiten..
Gebruikersavatar
Door sylvia
#266717
Hij kan ook een virusje hebben er heerst vanalles op het moment. Ik zou em even laten vasten vandaag en wat roosvice stop geven .
Door zurca
#266734
Is er ook niet iets lichtverteerbaars dat ik 'm zou kunnen geven? Hij staat nu bij het aanrecht met een blik "hey je vergeet iemand..."
En die roosvice ga ik vanmiddag halen, winkels zijn nu dicht..Maar kan ik dat zo gelijk in z'n bek geven?
Door z'n water zal niet echt helpen want hij drinkt niet veel op een dag..
Gebruikersavatar
Door sylvia
#266747
zurca schreef: Is er ook niet iets lichtverteerbaars dat ik 'm zou kunnen geven? Hij staat nu bij het aanrecht met een blik "hey je vergeet iemand..."
En die roosvice ga ik vanmiddag halen, winkels zijn nu dicht..Maar kan ik dat zo gelijk in z'n bek geven?
Door z'n water zal niet echt helpen want hij drinkt niet veel op een dag..
O dan wordt het moeilijk geef em een beetje yochurt anders met die roosvice .
Ja het beste is niks. en hij valt niet om van een dagje niet eten, die van mij doen dat iedere zaterdag ;)
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 21 feb 2005, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#266754
Ok..magere yoghert heb ik in huis, dan geef ik 'm dat met wat roosvice...Staat er op zo'n fles de hoeveelheid die ik kan geven of heb jij daar nog een tip voor Sylvia ;)
Enne verder geen eten, dat moet dan maar een dagje...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#266757
zurca schreef: Ok..magere yoghert heb ik in huis, dan geef ik 'm dat met wat roosvice...Staat er op zo'n fles de hoeveelheid die ik kan geven of heb jij daar nog een tip voor Sylvia ;)
Enne verder geen eten, dat moet dan maar een dagje...
moet je even kijken wat erop de fles staat gewoon aanhouden wat ervoor kinderen staat
Door zurca
#266765
Dankje :-*
Ik hoop dat het snel weer over is, vind het zo sneu voor 'm..en een beetje voor mezelf want ik liep vanacht om 3 uur met Tous buiten ;D ;)
Toch hoeft hij niet om de 30 minuten naar buiten gelukkig...hopelijk zijn het toch die sardientjes en is morgen alles weer over :D
Door zurca
#266809
ine schreef: Liesbeth, okugest mag je ook geven, als je dat toevallig wel in huis hebt!
Nog niet maar ik ben vanplan om dat vanmiddag ook gelijk te halen ;)
Tous ligt nu lekker te slapen en heeft nog geen teken gegeven dat tie naar buiten wil..
Door Ine
#266813
zurca schreef: Nog niet maar ik ben vanplan om dat vanmiddag ook gelijk te halen ;)
Tous ligt nu lekker te slapen en heeft nog geen teken gegeven dat tie naar buiten wil..
Ben benieuwd, en volgende keer niet zoveel olie erdoor! ;)
Geef hem maar een knuffel!
Door zurca
#266818
ine schreef: Ben benieuwd, en volgende keer niet zoveel olie erdoor! ;)
Geef hem maar een knuffel!
;D
Vanaf nu alleen nog vis uit blik op waterbassis ;)
De knuffel is dankbaar in ontvangst genomen, ik kreeg een lik op de koop toe ;)
Door zurca
#266852
Hij slaapt..Ik heb 'm vanmorgen om 10 uur uitgelaten, toen was het nog echt water dat eruit kwam. Hij heeft toen een poosje bij het aanrecht gestaan om zn eten en is toen maar gaan slapen..Hij heeft nog niet te kennen geven dat hij naar buiten wil en is gewoon, net als anders, een zeer luie hond...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door