Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2666976
Om maar meteen met de deur in huis te vallen  ;) ik wil de Angel 5500 slowjuicer gaan aanschaffen.
Dat is de rolls royce onder de slowjuicers. Normaal kost ie maar liefst € 950,-, maar heb ook al een site
gevonden met € 875,- voor als ik er 1 afneem.
Nu kan ik hem met echt behoorlijke korting krijgen als ik er 2 afneem, maar ik heb er zelf maar 1 nodig.
Is er toevallig iemand die er ook 1 wil aanschaffen en hem met mij wil bestellen zodat we beide de hoge korting krijgen?

Als je interesse hebt wil ik de korting wel in een pb laten weten  :P :biggrin2:

Morgen wil ik hem gaan bestellen, dus bij geen reactie ga ik hem voor € 875,- bestellen.
Wie o wie?  :)
Laatst gewijzigd door De Geijsjes op do 13 jun 2013, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2666987
Als je mij kunt overtuigen dat het een apparaat is waarmee ik héél makkelijk, héél gezonde, héél lekkere dingen kan fabriceren...

Ik zoek een apparaat voor het maken van allerlei sap-shit.
Het moet makkelijk omdat ik lui ben, vitaminen in een bruistablet wel zo makkelijk vind, maar vers fruit ook heerlijk vind.
Weinig onderhoud/schoonmaak-ellende, veel gemak, weinig ruimte innemend.

Kom ik in de buurt?  :biggrin2:
Door De Geijsjes
#2666999
-Saskia- schreef: Als je mij kunt overtuigen dat het een apparaat is waarmee ik héél makkelijk, héél gezonde, héél lekkere dingen kan fabriceren...

Ik zoek een apparaat voor het maken van allerlei sap-shit.
Het moet makkelijk omdat ik lui ben, vitaminen in een bruistablet wel zo makkelijk vind, maar vers fruit ook heerlijk vind.
Weinig onderhoud/schoonmaak-ellende, veel gemak, weinig ruimte innemend.

Kom ik in de buurt?  :biggrin2:
Het is de Rolce Royce onder de slowjuicers, een betere is er niet.
Het is de enige die geheel van RVS is met extreme duurzaamheid dus alles, behalve de zeef, kan in de vaatwasser.  :D
Tot 80% meer sap en waardevolle voedingsstoffen uit tarwegras, groente en fruit, in vergelijking met andere sapmachines.
Unieke koude persing, met krachtige 3 PK motor en 86 toeren per minuut waardoor alle essentiële vitamines & voedingsstoffen in het sap behouden blijven. Er komt tevens weinig zuurstof in het vocht, met als resultaat een prachtig, pulpvrij, ‘levend’ sap, dat in de koelkast maar liefst 48 uur houdbaar is.
Geen aparte hulpstukken nodig voor groente of fruit of wat dan ook, hij maalt alles en bepaalt zelf automatisch welke perskracht nodig is.

De Angel juicer blinkt uit in veelzijdigheid:
- Fruitpers: maakt heerlijk & gezond sap van zowel hard als zacht fruit.
- Groentepers: maakt sap van alle soorten groente zoals tomaten, selderij, wortels, paprika, radijs & kool.
- Tarwegraspers: maakt vers sap van aloëbladeren, tarwegras en andere medicinale kruiden.
- Food processor: maakt heerlijke notenpasta, soep, tofu en melk uit zaden, amandelen en (soja)bonen.

Tsja wat wil je nog meer weten?
Door sella
#2667123
Zijn ze dan gezamenlijk goedkoper?
En als je er nou 4 zou gaan afnemen krijg je dan nog meer korting?
Wie weet halen we dat met een stel lekkerbekken die gezonde sapjes willen drinken ;)
Door Borke
#2667191
Waarom een slowjuicer?
Met mijn blender kan ik ook wortelsap maken!

Wat biedt dit je meer dan jouw championjuicer?
Overigens heb ik de mijne verkocht, ik vond het schoonmaken te veel gedoe...
Door Anne in Zweden
#2667195
Borke schreef: Waarom een slowjuicer?
Met mijn blender kan ik ook wortelsap maken!

Wat biedt dit je meer dan jouw championjuicer?
Overigens heb ik de mijne verkocht, ik vond het schoonmaken te veel gedoe...
Dat vroeg ik me ook af. Heb natuurlijk meteen gegoegeld op de Angel, omdat ik wat keukenspullen betreft een absolute gadgetfreak ben, maar kan hij nou zoveel meer dan een andere slowjuicer? Die van mij (Bionika) doet ook zo'n 80 draaiingen per minuut, hard en zacht spul, kan notenpasta maken en tarwegras etc. uitknijpen. En is ook niet lastig schoon te maken.
Door Fido
#2667286
Ik heb even meer info op gezocht en haakte vrij snel af.
Wat een kleine vulopening. Moet je alles klein snijden en dat kost tijd. Ook het maken van het sap kost extra tijd.
Nu lijkt dat een klein probleem maar mijn dagelijkse praktijk ervaring is dat dat enorm veel extra tijd kost die IK dus niet heb en wil gebruiken aan sappen juicen. Een glas sap gaat prima maar nu 3 liter maken  ???
Oké misschien minder O2 bij je sap en daardoor 48 uur aan sappen kunnen maken. Zou voor mij betekenen 5-6 liter. Dat is heeeeel veeeeeel groente en fruit klein snijden.......en geduld hebben.

Ik gebruik een fantastisch snelle sapcentrifuge met grote vulopening en enorm makkelijk en snel schoon te maken. Ik hoef weinig te snijden.
Hierdoor maak ik snel een liter of meer sap en regelmatig 2x per dag omdat het ding makkelijk schoon te maken is. Zelfs de kinderen gebruiken het tussendoor.
Dat O2 verhaal neem ik voor lief. Mijn keuze is dat ik liever heel makkelijk en heel snel wat sap klaar maak waar ik op dat moment, die dag, trek in heb.

Maar dat het een mooi degelijk apparaat is geloof ik zeer zeker maar dat mag ook wel voor die prijs  ;)
Door Anne in Zweden
#2667411
Fido schreef: Ik heb even meer info op gezocht en haakte vrij snel af.
Wat een kleine vulopening. Moet je alles klein snijden en dat kost tijd. Ook het maken van het sap kost extra tijd.
Nu lijkt dat een klein probleem maar mijn dagelijkse praktijk ervaring is dat dat enorm veel extra tijd kost die IK dus niet heb en wil gebruiken aan sappen juicen. Een glas sap gaat prima maar nu 3 liter maken  ???
Oké misschien minder O2 bij je sap en daardoor 48 uur aan sappen kunnen maken. Zou voor mij betekenen 5-6 liter. Dat is heeeeel veeeeeel groente en fruit klein snijden.......en geduld hebben.

Ik gebruik een fantastisch snelle sapcentrifuge met grote vulopening en enorm makkelijk en snel schoon te maken. Ik hoef weinig te snijden.
Hierdoor maak ik snel een liter of meer sap en regelmatig 2x per dag omdat het ding makkelijk schoon te maken is. Zelfs de kinderen gebruiken het tussendoor.
Dat O2 verhaal neem ik voor lief. Mijn keuze is dat ik liever heel makkelijk en heel snel wat sap klaar maak waar ik op dat moment, die dag, trek in heb.

Maar dat het een mooi degelijk apparaat is geloof ik zeer zeker maar dat mag ook wel voor die prijs  ;)
Klopt, dat klein moeten snijden vind ik ook een tijdvreter. Ik los het tegenwoordig op door het groenvoer dat ik wil juicen eerst door de electrische vleesmolen te jagen - die van mij heeft een opzetstuk voor raspen en plakjes snijden. Daarna gaat het spul door de juicer. Heeft ook als voordeel dat het kleiner gesneden is dan wanneer ik het met de hand zou doen, waardoor de juicer er ook meer sap uit kan halen. En veel meer afwas is het niet.
Door De Geijsjes
#2667426
Hee wat leuk al die reacties, dank je.
Ik ben gewoon op zoek nu naar het apparaat waar ik de meeste vitamines en sap mee uit krijg en wat degelijk is
en gemakkelijk vanwege de vaatwasser en dan kom ik uit op de Angel.
Kleiner snijden moet ik nu ook met mijn champion juicer en vind ik geen probleem. Bij de champion juicer die ik had
gekocht voor de groentemixen van de honden blijft er nog veel vocht in de pulp achter en dat vind ik jammer als ik een
sapje voor mezelf wil hebben. Voor de hondjes geen probleem want de pulp en sap voeg ik weer samen voordat ze het krijgen.
Biologische groenten en fruit zijn duur genoeg dan wil ik ook het maximale eruit hebben.  ;)
Door Leontine
#2667480
Overweeg ook eens de vitamix!! Super apparaat. Heel veelzijdig, al het fruit gaat er heel in schoonmaken zeer makkelijk. Gezonder sap bestaat er niet want je behoud alle vezels, met zo dun te maken als je wilt. En wil je toch alleen sap zonder vezels dan laat ik het door en notenzak lopen maar dat doe ik eigenlijk alleen bij bieten en wortel sap.
Geschikt voor smoothies, sap, soep, pastas, notenmelk, warm of koude dranken, ijs, groente fruiten/hakken etc etc...
Door Deesje
#2667727
aaaaaaaaaaaaaaaahhhh.... hij staat bij mij op mijn verlanglijstje, van de slowjuicers die er zijn vind ik het wel de meest gebruiksvriendelijke, wel een relatief kleine opening maar makkelijekr schoon te maken dan de meesten.. maar helaas, mijn bankrekening gaat het daar niet mee eens zijn hihi  :D

ik ben wel heel benieuwd naar je ervaringen ermee als je hem straks hebt!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2667793
Ik denk er niet eens over na met die prijs  :biggrin2: Iets boven budget zeg maar  ;)
Ben overigens best tevreden met mijn nog geen 1/10 van de prijs sapcentrifuge.
En ja als de sap zich scheidt door O2 schud ik wel met het flesje. Overigens is mij nou nooit echt duidelijk waarom het zo veel beter is met minder O2?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door