Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door casangio
#266669
Hoe lang kan je bij een hond doorgaan met de groene leemkuur?? Afgezien van 14 dagen die er voor staat.
Zou dat 3 weken mogen net als bij een mens of is dat niet goed? Ik wil nl. als het kan nog een weekje doorgaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#266686
CaSanGio schreef: Hoe lang kan je bij een hond doorgaan met de groene leemkuur?? Afgezien van 14 dagen die er voor staat.
Zou dat 3 weken mogen net als bij een mens of is dat niet goed? Ik wil nl. als het kan nog een weekje doorgaan.
Ik doe het altijd 3 weken. Dan desnoods 2 weken stoppen en met een nieuwe 3 weken beginnen.
Door casangio
#266694
Angelique schreef: Ik doe het altijd 3 weken. Dan desnoods 2 weken stoppen en met een nieuwe 3 weken beginnen.
Aha bedankt voor je reactie maareh begrijp ik nu dat je na twee weken weer met een nieuwe kuur start??? Dus twee kuren na elkaar met een tussenstop van 2 weken!
Laatst gewijzigd door casangio op ma 21 feb 2005, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#266700
CaSanGio schreef: Aha bedankt voor je reactie maareh begrijp ik nu dat je na twee weken weer met een nieuwe kuur start???
Alleen als het gewenste resultaat nog niet bereikt is.
Ik heb de herhaling één keer ingezet in een strijd tegen een vlooienallergie. Toen heb ik in totaal 3 kuren achter elkaar gegeven van 3 weken, met tussenpozen van 2weken. Ligt er dus helemaal aan wat je van de kuur verwacht. Is het gewoon voor de voorjaarsschoonmaak dan zal 1 kuur voldoende moeten zijn.
Door casangio
#266720
Angelique schreef: Alleen als het gewenste resultaat nog niet bereikt is.
Ik heb de herhaling één keer ingezet in een strijd tegen een vlooienallergie. Toen heb ik in totaal 3 kuren achter elkaar gegeven van 3 weken, met tussenpozen van 2weken. Ligt er dus helemaal aan wat je van de kuur verwacht. Is het gewoon voor de voorjaarsschoonmaak dan zal 1 kuur voldoende moeten zijn.
Ik ga nog even een week door en ik kijk hoe de vacht er dan voor staat, bedankt voor je reactie. Had nl een bijna kaal wordende hond, totale haaruitval op sommige plaatsen en nu groeit er weer langzaam haar terug. Hij had ook onderhuidse bultjes en dit is zowat weg, maar ik wil het helemaal weg hebben, dus vandaar dat ik nog even doorga. ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#267007
sylvia schreef: ja das ook weer zo :-\
aan de andere kant is het ook niet zo'n penetrante smaak dus zou je kunnen proberen het onder iets heel lekkers te roeren. Moet kunnen, je praat tenslotte ook maar over een half theelepeltje oid.
Door Helen
#267453
danielle1980 schreef: dank je weet je ook hoe duur t ong is en per hoeveel?
en wat mogen ze ervan hebben per dag?
want ik kan verschillende grote krijgen :-\
Je moet even op http://www.huisdierendokter.nl kijken. Daar staat een stukje over het gebruik van groene leem.
Laatst gewijzigd door Helen op di 22 feb 2005, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door