Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Cizsel
#2665855
Ze hebben hier allebei een beetje last van prutoogjes. Ik gebruikte hier altijd Similasan nr 2 voor maar ik kan het nergens meer vinden. Wat gebruiken jullie in plaats hiervan? En is dat gewoon bij de drogist te krijgen of moet ik het bestellen?
#2666267
EllenL schreef: je kan oculoheel proberen, van heel (de naam zegt het al;)
Okay thnx, daar zal ik eens naar op zoek. Ik had ook eentje gezien van A. Vogel.. ogentroost. Zou die eventueel ook kunnen?

Als mensen nog andere tips hebben hoor ik ze graag
Door sella
#2668128
Ik zag bij bioherba te kust en te keur similisan staan, ze hebben geen nr meer maar de omschrijving waar je het van moet hebben. 1 voor allergie en 1 voor ben ik vergeten :-[
Ik heb zelf nog een nr 2 uit amerika besteld, dus heb nog nr 2 en geen idee hoe het nu in nl heet.
#2670939
sella schreef: Ik zag bij bioherba te kust en te keur similisan staan, ze hebben geen nr meer maar de omschrijving waar je het van moet hebben. 1 voor allergie en 1 voor ben ik vergeten :-[
Ik heb zelf nog een nr 2 uit amerika besteld, dus heb nog nr 2 en geen idee hoe het nu in nl heet.
Ja ik weet dat 't nog bestaat
Maar ik kan het echt niet meer vinden in NL, zelfs niet online op drogisterij.nl ofzo... echt balen :(
Volgens mij heeft dat met die nieuwe wet te maken ofzo...
Bioherba ken ik niet?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door