Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2659907
Mijn honden krijgen half zelf samengesteld/half kvv.

Nu zag ik bij Lotgering in de bestelapplicatie de nieuwe soort Totaalvoer met wild.
heeft iemand dat toevallig liggen en kan me het vetpercentage vertellen?
Vind die van de wild alleen nogal hoog, hoewel ze die hier wel erg lekker vinden.

Ik wilde eigenlijk de light kalkoen/haas bestellen, maar die staat helaas niet -meer- in de bestelapp.
#2663345
De totaal met wild vinden ze hier heerlijk .
De haas /kalkoen is inderdaad uit assortiment vertelde hij mij vorige week omdat er te weinig vraag naar was , vond ik ook erg jammer want die valt hier erg goed in de smaak bij zowel de bullen als de katten .
Hij wilde wel kijken of hij een andere kon gaan maken met kalkoen .
#2663373
Ik net weer een bestelling gedaan Lotgering en zag dat ze nu Totaal wild hebben, dus extra met rund/lam/kip. Ik heb zelf de gewone wild besteld.
De eend/rund is trouwens ook erg mooi vlees vind ik en vinden ze hier erg lekker. 
#2663679
Ik ga dinsdag weer een lading Lotgering halen, waaronder ook het totaalvoer met wild. Zit te denken om ook eens totaalvoer met vis te nemen. Heeft iemand dit al eens gegeven en hoe is dat bevallen? Verder wordt het hier met graagte gegeten, ook de eend/rund versie, het bevalt mij erg goed en mijn honden zien er schitterend uit.
#2663799
Ik heb de visvariant gehad, vond het niet echt vis maar het is ook maar een klein percentage.... Ik wissel die soms met bestellen af met de gewone totaal.
Ze vonden het wel lekker, nouja ze vinden alle varianten lekker :biggrin2:.

Paard variant is ook erg mooi vlees trouwens en heel mager, iets van 12.5 %.

Ook hier staan de hondjes te springen voor hun eten en ik moet zeggen ik vind het vlees er erg mooi uitzien en ook veel grover dan de meeste kvv's.
Voor de pup heb ik nog de Carnibest erbij om af te wisselen, maar doet het ook prima op de afwisseling met Lotgering.
Welke variant ik ook geef altijd beiden goede ontlasting en prachtige vacht en mijn 7 jarige teefje blijft met 600 gram per dag keurig op gewicht.
#2663811
De visvariant vind ik zelf niet zo . Ik doe er dan liever zelf vis door [ en dat vinden ze ook veeeeel lekkerder ]
Paard , haas/kalkoen [ is uit assortiment maar heb nog liggen],  totaal met wild ,  eend/lam en de gewone totaal word hier goed gegeten van Lotgering
#2663865
Toevallig van de week een grote bestelling gedaan bij Lotgering.
Had deze reis ook de Wild variant erbij genomen,gisteren gegeven ,de honden vonden het heerlijk!!
Mooi rood vlees,zag er echt top uit!
Overigens ben ik zoiezo erg tevreden over Lotgering,voer het al 2.5 jaar in volle tevredenheid.
Bestel meestal 4 smaken...(had deze x : Vlees/paard/wild/eend).
Verder voer ik regelmatig verse vuile penslappen en een vette vis mix.
Dus ze komen wel aan hun trekken hier...
#2666253
Mmmm, vandaag o.a. totaalvoer met wild bezorgd, maar hier staat op de verpakking geen vetpercentage....
Was je niet in de war met de wildmix Ghali? Daar staat wel de samenstelling op, die heb ik nog liggen (21,3 % vet).

Het is nieuw, aanbiedingsprijs (28,51) en er zitten meteen 5 diersoorten in (lam, rund, hert, haas, ree), maar moet dus toch nog maar even bellen voor de samenstelling.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door