Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Suzanne
#2664425
Hoi,
ik weet dat smuldier geen bot bevat (althans de vlees-compleet variant). Weet iemand zo welke andere kvv's geen bot hebben? Het moet wel om een "complete" variant gaan.

Suzanne
Door chiva
#2664488
AHV heeft ook 2 versies zonder bot,  de Vlees-compleet en de Vlees/pens compleet.

Kiezebrink heeft gemalen vlees, puur vlees zonder bot / orgaan, maar is niet compleet
En verder gebruikt Carnibest en Bibi ook geen natuurlijk bot.

Verder zullen er wel meer zijn, maar daar kom ik even niet op.
Gebruikersavatar
Door Binno
#2664559
[quote="chiva"]
En verder gebruikt Carnibest ook geen natuurlijk bot.
[/quote]
bij mijn weten bevat Carnibest wel bot als calciumbron, behalve de diabetes versies
Door Suzanne
#2664582
[quote="Binno"]
bij mijn weten bevat Carnibest wel bot als calciumbron, behalve de diabetes versies
[/quote]

Dit wist ik niet; dat ga ik dus even goed na ;-)

Suzanne
Door M@rina
#2664585
er zjn er best veel Suzanne

naast smuldier (behalve de kip die bevat gemalen kip karkas heb je AHV, Duck compleet, farmfood fresh, Rodi compleet en runner. Allemaal een bevatten ze een botsupplement.
Door Suzanne
#2664602
[quote="M@rina"]
er zjn er best veel Suzanne

naast smuldier (behalve de kip die bevat gemalen kip karkas heb je AHV, Duck compleet, farmfood fresh, Rodi compleet en runner. Allemaal een bevatten ze een botsupplement.
[/quote]

Ah, de kartonnen kvv's ;-)
Duck en Rodi vond ik karton maar de andere kan ik ter afwisseling wel even naar kijken, thanks!

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Binno
#2664632
bij mijn weten bevat Carnibest wel bot als calciumbron, behalve de diabetes versies
Suzanne schreef: Dit wist ik niet; dat ga ik dus even goed na ;-)

Suzanne
nu ga ik zelf twijfelen of het niet de light versie was :-[ :-\ ... daar zit in elk geval calciumcitraat in
Laatst gewijzigd door Binno op vr 03 mei 2013, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chiva
#2664658
[quote="Binno"]
nu ga ik zelf twijfelen of het niet de light versie was :-[ :-\ ... daar zit in elk geval calciumcitraat in
[/quote]

Hier nu ook aan het twijfelen gebracht, heb heel de folder 3x doorgelezen, maar ga nu twijfelen welke het nu was.
Zoals ze schrijven gebruiken ze enkel kipkarkas , maar lees niet wat ze in de uitsluitdieëten gebruiken.
Door creamon
#2664784
[quote="M@rina"]
er zjn er best veel Suzanne

naast smuldier (behalve de kip die bevat gemalen kip karkas heb je AHV, Duck compleet, farmfood fresh, Rodi compleet en runner. Allemaal een bevatten ze een botsupplement.
[/quote]

Naar mijn weten bevat Duck wel kippenbot  ;) op de Duitse site kan je dat ook goed lezen dat er bot in zit en de maker van Duck heeft het mij eens vertelt.
Door Suzanne
#2664927
[quote="Parelridder"]
Op www.voerwijzer.com kun je 'kvv vergelijken' kiezen. Daar bestaat de optie te filteren op o.a. 'calcium uit supplement'. Dan krijg je ene hele lijst van merken die dat gebruiken, incl. de overige info over die kvv's.
[/quote]

Fijn, dank je!!

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door