Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fester
#265982
Het is ongelofelijk maar ik had al weer 2 teken! Bij een van mijn honden in zijn oor en bij en bij een ander in zijn borst. Wat moet dat worden!
Door Helen
#265988
Meen je dat nou!!! Hoe kan dat nou weer. Het heeft recent gevroren. Ik hoop ook dat het nog ff een week of wat flink doorvriest, want anders is het echt ellende van de zomer. Het was deze zomer al een plaag.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#266103
Ik heb er vorige maand al twee uit mijn honden getrokken en Boef had er van de week ook eentje. >:(
Ik weet alleen niet of ze ze hier of in Istrië hebben opgelopen. Maar daar vroor het 's nachts harder dan hier. :-\
Door Helen
#266108
Sonja schreef: Ik heb er vorige maand al twee uit mijn honden getrokken en Boef had er van de week ook eentje. >:(
Ik weet alleen niet of ze ze hier of in Istrië hebben opgelopen. Maar daar vroor het 's nachts harder dan hier. :-\
Wat een ellende he, die krengen. 's zomers ga ik niet naar Austerlitz en de Lage Vuursche ivm de teken. Zo erg is het daar. Het moet niet gekker worden, dat er ook 's winters teken rond gaan lopen....Het moet echt eens even goed gaan vriezen.
Door Truus
#266114
Toevallig dacht ik er vandaag nog aan bij de boswandeling waar het zomers stikt van de teken.
Dus we kunnen weer gaan inspecteren :-\ gedver die rot beesten >:(
Wat hebben zulke beestjes nou voor een nut? ::)
Door Ineke
#266329
Ik moet het even afkloppen, maar Bas (4jaar) heeft nog nooit een teek gehad.
Mufasa (2 jaar) heeft in totaal 4 teken gehad.
Mufasa krijgt wel en tekenband om in het voorjaar. Of het die tekenband is of dat hier heel weinig teken zijn weet ik niet.

Sterkte voor diegenen die WEL altijd last hebben.
Ik hoorde pas van mijn collega dat hij en zijn kinderen vorig jaar zelf onder te teken zaten.

Brrrr! Moet er niet aan denken :o
Door gonny
#266355
mijn honden hebben nog nooit teken gehad....heb toch al z'n 20 jaar honden.... :D
Door casangio
#266667
Die zijn er dit jaar al de ganse winter. Als de hond op de paden blijft, krijgen ze geen teken, maar zo gauw je er eentje hebt die gewoon van de paden steeds afwijkt, heeft ie konstant teken, ook al is het winter.
Door Peet
#266839
Het is gewoon niet koud genoeg. Een teek gaat pas kapot bij -10 of kouder.... Hier ook de hele winter gewoon teken gehad hoor... >:(...
Door fester
#266887
Helen schreef: Meen je dat nou!!! Hoe kan dat nou weer. Het heeft recent gevroren. Ik hoop ook dat het nog ff een week of wat flink doorvriest, want anders is het echt ellende van de zomer. Het was deze zomer al een plaag.
Gisteren avond weer een eraf gehaald! Ze eten toch vers vlees iedere avond een schepje zeewier met knoflook en nog heb je die krengen! En het word steeds maar erger straks kun je echt nergens meer naar toe!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door