Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2658924
Nog tips??

Hij is nu 24 uur niet geweest, de keer daarvoor was het ook 24 uur en ik dacht misschien dit keer ook.

Net weer naar een plek geweest waar veel honden komen maar weer niks.

Steeds dat dragen vind ik ook zo zielig voor hem, van mij mag hij het in huis doen zoals afgelopen weekend maar helaas...

Ontlasting ook sinds eergister?
Laatst gewijzigd door *Marga* op do 25 apr 2013, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2658958
Niet te geloven, ik ga zelf naar de wc kom ik terug heeft hij gepoept, ik verschoon alles kom ik terug is hij aan het plassen en het wordt steeds groter de plas, gelukkig heb ik van die matjes gehaald , he he wat een opluchting voor hem

bedankt voor je reactie... :)
Laatst gewijzigd door *Marga* op do 25 apr 2013, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hamada
#2659008
Gelukkig dat het gelukt is. Wat een opluchting voor Rocky en voor jou.

Ik vrees dat dit iets is wat nauwelijks te beïnvloeden is.
Als we met Joy (syringo-hond)op de veerboot naar Zweden zitten weigert ze pertinent om op het hondentoilet te gaan. Ze houdt het zo 14 uur of langer op  :-X We kunnen -tig keer met haar er heen lopen, maar ze doet het niet.
Wij krijgen het al bijna benauwd als we naar haar kijken, maar de dame vertikt het. Tot we bij de eerste parkeerplek zijn, dan is het Bingo.
Bij Joy is het dan nog een kwestie van algemeen ongemak en prikkelgevoeligheid, bij Rocky speelt natuurlijk de blessure ook nog mee.

Hopelijk is hem nu duidelijk dat hij wel alles kan laten gaan.
Gebruikersavatar
Door nova
#2659315
*Marga* schreef: Ja nog iemand tips om het wat makkelijker te laten gaan??

dit is niks steeds zolang wachten... :-\
Ik weet niet of het bij honden ook werkt, maar bij mensen met bijv. een dwarsleasie gaan ze 'blaaskloppen" dat betekent dat je met  de vingertoppen van een  wat gebolde hand,  op de buikwand klopt ter hoogte van de blaas. Na een paar minuten  kloppen leegt zich dan spontaan de blaas. Ik weet niet of het bij honden ook gedaan wordt en dan resultaat geeft 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door