Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#2654799
Van de zomer zitten we 3 weken in een dorp...gehucht en daar is alleen een C1000 (word Jumbo maar dan is het volgens mij nog een C1000) verkoopt die smuldier...just in case?
Door Martine-Tom
#2654819
Ok gelukkig, nouja het is maar voor spoed. Had er al gekeken van de week maar alleen in het vers schap, kippenhart, lever en maag zag ik al liggen dus orgaan is wel te krijgen. Kippebot ook, spier ook...maar dan denk ik dat voor spoedjes smuldier handiger is  :)
Door Martine-Tom
#2654931
Doki en Tom wel, Freud zal het wel weer niet moeten...in principe neem ik gewoon genoeg gemalen barf mee maar just in case...
Gebruikersavatar
Door koekje
#2658345
Volgens mij is het wel C1000-afhankelijk. Hier heeft de buurtsuper (staat C1000 op de gevel, maar was voorheen SuperdeBoer, Super, Spar en daarvoor Jac Hermans ofzo) wel wat, maar ik geloof maar 1 of 2 soorten.
De Jumbo in de binnenstad heeft bijna alle smaken.
Toen de ene grote AH nog een C1000 was, had deze ook wel meer smaken Smuldier en de C1000 in een andere wijk had ook veel (daar stuurde ik moeders wel eens heen als Ot en Sien kwamen logeren).

Als je perse dan van die C1000 Smuldier dan wil hebben, kan het handig zijn van te voren even te informeren naar het assortiment of wellicht wat te bestellen.
Door miik
#2658382
Je kan ze ook opbellen en vragen een doos te bestellen voor je, dat is goedkoper en dan kun je aangeven welke smaak je wil.
Dan kun je dat aan het begin vd periode ophalen ;)
Door bordie
#2660206
[quote="miik"]
Je kan ze ook opbellen en vragen een doos te bestellen voor je, dat is goedkoper en dan kun je aangeven welke smaak je wil.
Dan kun je dat aan het begin vd periode ophalen ;)
[/quote]
of beetje voor beetje ophalen afhankelijk van wat je zelf kan opslaan :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2660211
Ja dat is daar zo flauw, staat een mooie vriezer op zolder....vol met mensenvoer  :o :o :o
Echt hoor, niet barfers dat zijn zulke rare mensen  :biggrin2: :biggrin2:
Door miik
#2660528
[quote="Martine-Tom"]
Ja dat is daar zo flauw, staat een mooie vriezer op zolder....vol met mensenvoer  :o :o :o
Echt hoor, niet barfers dat zijn zulke rare mensen  :biggrin2: :biggrin2:
[/quote]
Whahaha.... je hebt helemaal gelijk !
Ik was ook zo blij met mn hulp van Barfplaats toen mn vriezers moesten verhuizen- die snapten tenminste wat erin zat en dat je aan 1 vriezer niet genoeg hebt';)
Door Martine-Tom
#2660530
[quote="miik"]
Whahaha.... je hebt helemaal gelijk !
Ik was ook zo blij met mn hulp van Barfplaats toen mn vriezers moesten verhuizen- die snapten tenminste wat erin zat en dat je aan 1 vriezer niet genoeg hebt';)
[/quote] :biggrin2:

Ik heb er nu 3 en droom heel stiekem weer van een mooie kist erbij  :-X :biggrin2:
Vrienden willen me niet voor gek verklaren maar ik zie ze wel wat opmerkingen wegslikken af en toe  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door