Ik weet het even niet meer en misschien mag het hier wel niet maar dan halen jullie het bericht maar weg.
In februari een bestelling geplaatst bij Indigostar, lijntje voor BOZ, is niet geleverd en ik zou mijn geld terug krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken, ze heeft mij nu overal geblokkeerd en ik kan dus op geen enkele manier contact met haar opnemen.
Ik heb ook nog steeds geen vlees en ook geen geld terug ontvangen
In de regels van hier staat: * Barfplaats is niet verantwoordelijkheid noch aansprakelijk voor de gevolgen voortvloeiend uit transacties tussen koper en verkoper. Het aankopen/verkopen van artikelen valt onder de verantwoordelijkheid van de koper/verkoper. Problemen en of geschillen met artikelen gekocht via Barfplaats dienen tussen kopende en verkopende partij oplost/besproken te worden, buiten dit forum.
Dit gaat dus niet lukken.
Maar er staat ook: * Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.
Volgens mij is dit wel gebeurd.
Iemand nog meer de dupe geworden van deze dame of ben ik de enige hier?