Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Djoyce
#2653069
Ik weet het even niet meer en misschien mag het hier wel niet maar dan halen jullie het bericht maar weg.
In februari een bestelling geplaatst bij Indigostar, lijntje voor BOZ, is niet geleverd en ik zou mijn geld terug krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken, ze heeft mij nu overal geblokkeerd en ik kan dus op geen enkele manier contact met haar opnemen.
Ik heb ook nog steeds geen vlees en ook geen geld terug ontvangen  :(

In de regels van hier staat: * Barfplaats is niet verantwoordelijkheid noch aansprakelijk voor de gevolgen voortvloeiend uit transacties tussen koper en verkoper. Het aankopen/verkopen van artikelen valt onder de verantwoordelijkheid van de koper/verkoper. Problemen en of geschillen met artikelen gekocht via Barfplaats dienen tussen kopende en verkopende partij oplost/besproken te worden, buiten dit forum.
Dit gaat dus niet lukken.

Maar er staat ook: * Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.
Volgens mij is dit wel gebeurd.

Iemand nog meer de dupe geworden van deze dame of ben ik de enige hier?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2653094
Dit is inderdaad niet de plek om dit te plaatsen, maar eerlijk weet ik ook even geen andere plek, behalve misschien de bar, maar gezien het feit dat je onze regels aanhaalt laat ik hem toch even hier staan.

Wat die laatste regel betreft die je aanhaalt; zoals je in het reglement kan zien in de v&a hoek, bovenin staat dat, daar kan je zien dat we een tijd terug die regel al versoepelt hebben. (Het kan zijn dat die toen door onze omstandigheden niet in het algemene reglement is aangepast).

Hoe vervelend wij het ook vinden, wij kunnen hier niets mee.
Natuurlijk wil ik je wel succes wensen en hoop dat je het op de een of andere manier toch goed kan oplossen.
Door Djoyce
#2653342
Ik heb haar telefoonnummer maar als ik bel neemt ze niet op en op sms word niet gereageerd.
Ik hoop eigenlijk dat ze dit ook leest en dat ze me gewoon mijn geld terug gaat boeken, is voor mij nog mijn enige hoop en het gaat echt niet om een wereldbedrag maar puur om het principe hoe zij "haar" klanten behandeld.
Bedankt dat het bericht nog even mag blijven staan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2653403
Djoyce schreef: Ik weet het even niet meer en misschien mag het hier wel niet maar dan halen jullie het bericht maar weg.
In februari een bestelling geplaatst bij Indigostar, lijntje voor BOZ, is niet geleverd en ik zou mijn geld terug krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken, ze heeft mij nu overal geblokkeerd en ik kan dus op geen enkele manier contact met haar opnemen.
Ik heb ook nog steeds geen vlees en ook geen geld terug ontvangen  :(

In de regels van hier staat: * Barfplaats is niet verantwoordelijkheid noch aansprakelijk voor de gevolgen voortvloeiend uit transacties tussen koper en verkoper. Het aankopen/verkopen van artikelen valt onder de verantwoordelijkheid van de koper/verkoper. Problemen en of geschillen met artikelen gekocht via Barfplaats dienen tussen kopende en verkopende partij oplost/besproken te worden, buiten dit forum.
Dit gaat dus niet lukken.

Maar er staat ook: * Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.
Volgens mij is dit wel gebeurd.


Iemand nog meer de dupe geworden van deze dame of ben ik de enige hier?
Klopt, dit is een regel uit de algemene regels van Barfplaats, maar in de V&A gelden afwijkende regels, anders zou de V&A niet kunnen bestaan.

Neemt niet weg dat dit natuurlijk een hele vervelende gang van zaken is  >:(. Van mij zou dit bericht wel naar de bar mogen, daar wordt het op zeker meer gelezen. De regels van het forum worden wel aangehaald, maar die kunnen links-of rechtsom niet verhinderen dat er conflicten ontstaan.
Door Djoyce
#2655825
Van mij mag dit bericht naar de bar als het daar meer gelezen zou worden want tot nu toe lijkt het erop dat ik enige ben.
Kan ik dat zelf doen of word dat gedaan door iemand? die weet hoe het moet, ik heb nl geen idee  :D
Door Anne in Zweden
#2655834
Djoyce schreef: Ik heb haar telefoonnummer maar als ik bel neemt ze niet op en op sms word niet gereageerd.
Ik hoop eigenlijk dat ze dit ook leest en dat ze me gewoon mijn geld terug gaat boeken, is voor mij nog mijn enige hoop en het gaat echt niet om een wereldbedrag maar puur om het principe hoe zij "haar" klanten behandeld.
Bedankt dat het bericht nog even mag blijven staan.
Heb je het al eens vanaf een telefoonnummer geprobeerd dat zij niet kent, waarvan ze niet weet dat jij het bent? Gewoon, bellen met het mobieltje van een vriendin of zo?

Sterkte en succes, het is inderdaad een rotstreek.
Door Tanna
#2655916
nienk schreef: je kan op je mobiel toch ook je nummer afschermen? dan bel je met geheim nummer en weet zij dus niet dat jij het bent.
#31# en dan het telefoonnummer.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2655949
Ik ken de hele Bianca niet, maar het is toch van de zotte als ts trucjes moet uithalen zodat bewuste dame haar telefoonnummer niet herkend.
Kijk, er kan eens wat fout gaan, handel dat dan gewoon netjes af  ;)

Zeker als je een internetshop hebt en wellicht in de toekomst nog zaken wil blijven doen lijken me dit soort dingen niet handig voor je reputatie.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2655955
Martine-Tom schreef: Denk ook niet dat ze het hier zal lezen, volgens mij heeft ze zich laten verwijderen...
Ik heb zomaar het idee dat ze hier nog wel meeleest  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door