Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2656557
Ik heb het wel eens bij IC Rotterdam gehad bij de geitensnippers. Dacht ook gelijk van ow, dit is slokdarm. Het weefsel eromheen was wel heel gespierd. Nu zitten er natuurlijk flinke spieren om een slokdarm ivm de peristaltiek. Dus ik heb het ook gewoon klein geknipt en in mijn vleesmix gegooid.

Lees nu eigenlijk voor het eerst dat slokdarm ook gedroogd wordt. Dat wist ik dus niet. Knippen jullie het dan door in de lengte zodat het open is?
#2656581
Naomi M. schreef: Ik heb het wel eens bij IC Rotterdam gehad bij de geitensnippers. Dacht ook gelijk van ow, dit is slokdarm. Het weefsel eromheen was wel heel gespierd. Nu zitten er natuurlijk flinke spieren om een slokdarm ivm de peristaltiek. Dus ik heb het ook gewoon klein geknipt en in mijn vleesmix gegooid.

Lees nu eigenlijk voor het eerst dat slokdarm ook gedroogd wordt. Dat wist ik dus niet. Knippen jullie het dan door in de lengte zodat het open is?
Je kan ze gewoon heel laten, drogen duurt dan wel een stuk langer of in de lengte doorknippen, dan krijg je mooie lappen.
Advies is wel om ze even door te spoelen om alle evt. resten die erin zitten eruit te krijgen.
Je kunt ze zo om de kop van de kraan doen en kraan aanzetten  :D en schoon zijn ze. Of de spuit van de tuinslang erop, kan nu met het mooie weer  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door