Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door JoepenLola
#2655302
Joep zou in Oktober /november normaliter weer opgeroepen worden voor zijn grote Cocktail prik.
Maar we willen vanaf nu gaan Titeren dus is mijn vraag...is dat dan ook de bedoeling in Oktober /november of moet dat eerder?.
Door JoepenLola
#2655414
lauraV schreef: hoe oud is Joep en wat heeft ie allemaal gehad aan entingen?
Ehm...zou ik even zijn boekje moeten opspeuren.
Hij is in ieder geval 2.5 jaar heeft zijn puppyentingen gehad en waarschijnlijk dan met 1 jaar zn grote cocktail?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2655418
als het mijn hond was zou ik alleen maar titeren , hij heeft voorlopig de eerste jaren genoeg gehad  ;)
ga je dit jaar nog naar t buitenland op vakantie met joep ?
Door JoepenLola
#2655442
lauraV schreef: als het mijn hond was zou ik alleen maar titeren , hij heeft voorlopig de eerste jaren genoeg gehad ;)
ga je dit jaar nog naar t buitenland op vakantie met joep ?
Ik zei al in me eerste bericht ik wil vanaf nu alleen nog gaan Titeren...maar als hij normaliter in Oktober/November zijn Cocktail prik zou moeten hebben wanneer zou ik dan moeten Titeren is dat voor Oktober/November..of is eind van dit jaar vroeg genoeg?
En ik ga niet naar het Buitenland.. ;)
Door Martine-Tom
#2655555
Titeren doe je op het moment dat je zou moeten vaccineren, maar titeren heeft alleen zin als je daarna ook ent bij een lage, dus als je niet meer wil enten..heeft titeren ook geen nut  ;)
Ik ent niet, en titer niet, alleen rabies voor de hond in geval van grensoverschreiding verder niks.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2655578
Martine-Tom schreef: Titeren doe je op het moment dat je zou moeten vaccineren, maar titeren heeft alleen zin als je daarna ook ent bij een lage, dus als je niet meer wil enten..heeft titeren ook geen nut ;)
Ik ent niet, en titer niet, alleen rabies voor de hond in geval van grensoverschreiding verder niks.
mee eens om niet te enten , maar omdat nog nooit getiterd is zou ik wel willen weten hoe hoog de titer is ....
Door JoepenLola
#2655670
Ik begrijp dat ik dus moet Titeren in de tijd dat hij eigenlijk gevaccineerd moest worden..dat was mijn vraag. :biggrin2:
Dus gaat Joep eind Oktober begin November getiterd worden Bij Brenda Ooms in Den Haag ;)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2655686
Ik denk niet dat Joep eigenlijk in oktober geent zou hoeven te worden
Entingen zijn meestal 3 jaar geldig. Behalve Lepto (weil)
Dus als Joep vorig jaar volledig is geent hoeft ie eigenlijk pas over 2 jaar weer geent (getitterd) te worden ;)
Door JoepenLola
#2658005
Thea schreef: Ik denk niet dat Joep eigenlijk in oktober geent zou hoeven te worden
Entingen zijn meestal 3 jaar geldig. Behalve Lepto (weil)
Dus als Joep vorig jaar volledig is geent hoeft ie eigenlijk pas over 2 jaar weer geent (getitterd) te worden ;)
Daar zeg je wat!!!! :D...net even mailtje gestuurd naar me Da wat Joep precies aan entingen gehad heeft in zijn leven,zo kan ik met Brenda Ooms precies overleggen wanneer zij denkt dat ik moet Titeren. ;)
Door Martine-Tom
#2658021
JoepenLola schreef: Daar zeg je wat!!!! :D...net even mailtje gestuurd naar me Da wat Joep precies aan entingen gehad heeft in zijn leven,zo kan ik met Brenda Ooms precies overleggen wanneer zij denkt dat ik moet Titeren. ;)
Staat gewoon in je boekje ;)
Door JoepenLola
#2658234
Dit kreeg ik terug van mijn Da:
Beste Liesbeth,



Joep heeft de volgende vaccinaties gehad:



15-10-2012 Nobivac PI en Nobivac Lepto

26-09-2011 Nobivac DHPPI+Lepto

22-10-2010 Nobivac DHP en Lepto

03-12-2010 Nobivac Lepto + Parvo + KC

Ben er niet zo thuis in.....moet ik dit jaar nou wel Titeren of pas over 3 jaar?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2658257
Ik kijk in het boekje welke cijfers zijn omcirceld.
En naar de stickers ;)
Want vorig jaar hadden ze dus geen cijfers omcirkeld.
Maar waren dezelfde stickers als jaar daarvoor en ook bij Boy vond ik de zelfde stickers maar andere jaren ook andere.
Dus zo heb ik het gecontroleerd.
Maar er zullen ervast wel meer reageren die er verstand van hebben ;)
Door JoepenLola
#2659635
Joep blijkt vorig jaar Oktober(2012) zijn kleine Cocktail gehad te hebben.
Had mijn Da gemaild dat ik in de toekomst mijn honden wil gaan Titeren bij Brenda Ooms met mijn beweegredenen erbij ,had eigenlijk een mail verwacht met tegens.
Maar kreeg een mail terug dat mijn Da ook een Titerbepaling kan doen(dus ze staan er open voor!! :D).
De Assistente gaat overleggen met mijn Da wat er bij Joep dit jaar aan Titeren eventueel moet gebeuren of niet en ze mailt me ook gelijk wat het bij hun gaat kosten.
Ben helemaal happy!!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door