Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Chezzies
#265424
Ik heb een vraag, een teef die zeven weken drachtig is is het verstandig om dan nog over te schakelen van brok naar Carnibest?
Door Eef+Stippels
#265431
Ik zou zeggen het is altijd verstandig om over te schakelen van brok naar vers. En helemaal met de dracht, dan heeft ze het het hardst nodig, denk ik...

Maar wacht nog even op een reactie van een expert...
Door danielle1980
#265435
tja dat zou ik eerst ook zeggen,
gewoon overschakelen.
maar als een hond dus gaat ontgiftigen lijkt me dat niet zo heel erg best voor zowel moeder als pups:-\
de moeder heeft veel eten nodig en de pups moeten nog groeien,
het lijkt me niet handig als de teef dus ziek zou worden.
misschien kun je de teef beter op cb zetten als de pups geboren zijn en dan natuurlijk ook de pups ;)
Door Chezzies
#265437
Lastig allemaal he, het is geen teef van mij hoor. Zelf denk ik dat je er geen risico mee moet nemen tijdens de dracht. De pups wel CB voeren lijkt me een strak plan :-)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#265441
Wat voor risico denk je dan dat de teef loopt?
Ik zou haar gewoon over zetten, iedere dag die ze eerder op vers staat des te beter.
Door Chezzies
#265448
Misschien dat ze ontzettend aan de diarree gaat ofzo, ik weet het ook niet. Maar jij ziet er geen kwaad in om een teef die drachtig is over te zetten dus?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#265501
[quote="Doggiegirl"]
Misschien dat ze ontzettend aan de diarree gaat ofzo, ik weet het ook niet. Maar jij ziet er geen kwaad in om een teef die drachtig is over te zetten dus?

[/quote]

Nee ik zou haar gewoon een bakje geven en als ze er slecht op reageerd zou ik het de volgende maaltijd een klein beetje
doen en dan met heet water overgieten . Maar ook goeie kans dat er geen vuiltje aan de lucht is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door