Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#265135
Hallo,

Bij onze vorige hond, die ook brokjes at hebben wij altijd de middeltjes van de DA gebruikt om te ontwormen. (Drontal)
Nu zijn wij enige tijd geleden over gegaan naar KVV en tussendoor wat barfen ;D.
Nu hebben wij sinds twee weken een logeerpupje er bij, deze is inmiddels ook over op KVV ;D Nu is zij bij de fokker al ontwormd maar zou nu ook weer moeten, het rare is dat ik hier nu een beetje anders tegenaan kijk. Zijn we zo lekker op weg met haar door gezonde voeding en moet ze weer van die zooi toegediend krijgen. Ik heb weleens iets gelezen over natuurlijk ontwormen ::)maar kan dat niet zo snel terug vinden.
Hoe zou ik dit kunnen doen? Onze pup is nu 9 weken en ze weegt 8 kilo.

Alvast bedankt, groetjes,
Bep
Door gonny
#265137
ik heb Boris gewoon toen hij een pupje was volgens het pupschema ontwormd! en gewoon bijv met Drontal..een pup moet goed ontwormd worden...ik weet geen natuurlijk middel...misschien komen er nog meer reacties.. ;)
Laatst gewijzigd door gonny op za 19 feb 2005, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#265208
Als het een logeer pupje is moeten de eigenaren hier dan niet over beslissen?

Ik weet ook niet hoe goed de fokker ontwormt heeft , er zijn fokkers waar pups met wormen besmetting de deur uitgaan.
dus ik zou voor de zekerheid gewoon nog een keer ontwormen.
Door Elizaw
#265221
sylvia schreef: Als het een logeer pupje is moeten de eigenaren hier dan niet over beslissen?

Ik weet ook niet hoe goed de fokker ontwormt heeft , er zijn fokkers waar pups met wormen besmetting de deur uitgaan.
dus ik zou voor de zekerheid gewoon nog een keer ontwormen.
Hai,

Ze is bij de fokker wel ontwormd, met negen weken zouden wij dat nog eens herhalen, de manier waarop dat dan gebeurd is aan ons ;)
Maar als er geen natuurlijke alternatieven zijn dan haal ik die Drontal wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door