Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Whisker
#2607858
Salisprin geen ervaring mee,  wat is precies de klacht?

Ik zou voor PUUR + (plus) gaan een natuurlijke aspirine voor vele pijnen in te zetten en  Heeft geen nadelige gevolgen voor organen. een hond van je 10 tot 20 druppels kan het opbouwen of minderen als nodig. deze kan langdurig gegeven worden.
Heb het standaard in de honden EHBO kit zitten.
Je doet er wel lang mee hoor en speciaal voor de hond (of kat)

Is er iemand hier die ook ervaring hiermee heeft?
Door ashley
#2645141
Pluto krijgt elke ochtend 1 capsule Salisprin door zijn eten. Hij krijgt als pijnstiller bij artrose na het afscheuren van zijn kruisbanden aan allebei zijn pootjes. Hij is 9 kilo. Ik moet zeggen dat het heel goed werkt.
Door JoepenLola
#2649897
ashley schreef: Pluto krijgt elke ochtend 1 capsule Salisprin door zijn eten. Hij krijgt als pijnstiller bij artrose na het afscheuren van zijn kruisbanden aan allebei zijn pootjes. Hij is 9 kilo. Ik moet zeggen dat het heel goed werkt.
Ja mijn Joep had zich een tijdje geleden verstapt en liep een aantal dagen erg mank en had er last van.Ik heb het als alternatief gegeven ipv bv Metacam of Novacam...hij had er erg veel baad bij ,en na een aantal dagen liep hij weer normaal daarna nooit meer last gehad.
Door JoepenLola
#2649967
lauraV schreef: doen jullie de poeder gewoon over t voer?
Nee Joep eet de capsules zo op...maar doet je hond dit niet kan je inderdaad de capsule open maken en over het voer doen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door