Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door el54
#2648095
Hallo allemaal .

Ik ben dus El

Na het overlijden van onze bouvier vorig jaar november.
Is het bloed toch weer gaan kriebelen en komt er zondag een dwergschnauzer zwart/zilver in huis.

We hebben op de wachtlijst gestaan en eindelijk is het dan zover .Het wordt een teefje en heet Donna.
Als ze zondag komt is ze op 2 dagen na 8 weken .

Ze staat nu op de prins puppybrok en we zitten te bekijken wanneer te beginnen met KVV carnibest en darf pup .

Kan ik ook meteen beginnen met kvv zondag of is het beter over te schakelen in een paar dagen .

Groetjes.El.
Laatst gewijzigd door el54 op za 13 apr 2013, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2648138
Welkom hier  :)

Persoonlijk zou ik de pup gelijk over zetten, daar is niks op tegen, omschakelen is het toch wel dus ik zou dat net zo lief gelijk doen, maar daar denkt iedereen anders over  :)
Veel leesplezier en voorpret gewenst!
Door el54
#2648195
Dank jullie wel .
Ik had al wat gelezen dat het kan .
Nu nog inslaan .
Ik hoop wel dat de pup alles lust want darf moet ik met 5 kilo tegelijk bestellen .
Door M@rina
#2648527
Welkom El! Veel plezier met je pup straks.

Hier gaan puppen ook direct over op kvv en ik geef ze niet eens de puppyvariant, gewoon gelijk normale kvv, de inhoud is namelijk gelijk, alleen is de puppyvariant wat fijner gemalen, maar een pup van 8 weken kan prima die wat grover gemalen kvv aan.
Door el54
#2648911
Kan dat echt ??.Ik snap met een bouvier pup dat  normale kvv goed zou zijn.

maar een dwergschnauzertje heeft wel hele kleine tanden . Kan dan normale kvv van darf.?
Door Martine-Tom
#2648913
[quote="el54"]
Kan dat echt ??.Ik snap met een bouvier pup dat  normale kvv goed zou zijn.

maar een dwergschnauzertje heeft wel hele kleine tanden . Kan dan normale kvv van darf.?
[/quote]Ja hoor  :)
Er zijn hier chitjes van 2 kilo die gewoon barfen dus dat gaat prima. Voor je eigen gemoedsrust kan je natuurlijk gewoon puppykvv kopen maar voor de hond hoeft het niet  :)
Door el54
#2648961
IK heb 5 kilo besteld  darf eco hond kvv en iets van vis.

Laat ik daar maar eens mee beginnen.
Laatst gewijzigd door el54 op do 11 apr 2013, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door el54
#2650784
potdorie net alles in huis kreeg ik een mail dat er 2 pups over waren een met een overbeet en een navelbreuk en een met een scheef kopje.
Ik heb dus niks want die pups wil ik niet.

IK zal  hier dus niet meer komen .

bedankt voor alle  hulp
Groetjes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door