Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Thea
#2646661
Wie koopt er wel eens Barf produkten bij een islam slagerij in Amsterdam en heeft daar evt een prijslijst of mailadres van.
Ik vraag dit voor iemand die in Amsterdam woont en soms wat barf wil hebben voor haar honden.
Door sofia
#2646688
Ik koop graag bij Genco in Oost bij de dappermarkt. !e v. Swindenstraat 45. Er ligt nu voor morgen een lekkere stierenlong voor mij te wachten om te drogen. Die moet je bestellen. Verder ligt er erg veel in de vitrine. Bijna al het orgaanvlees hebben ze en kip en eend in z'n geheel tegen redelijke prijzen. Ook lamskoppen en ribben.
Door Lupi
#2646979
Als je het Islam Center in Rotterdam bedoeld, zij hebben een prijslijst op het internet staan! Hij staat er helemaal nog niet lang op!
Laatst gewijzigd door Lupi op ma 08 apr 2013, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupi
#2647100
Thea schreef: Ja lol die ken ik wel. Maar ik vroeg adressen en sites  in Amsterdam :-\
Deze staat er ook al lang ;)
Ah sorry voor de vergissing, aan de van Amsterdam kan ik je niet helpen, sorry
Door nienk
#2647112
Thea schreef: Denk het niet. Maar ze heeft ook niet veel te besteden :-\
Zoo Natuurlijk, op de van Wou straat. Natuurlijke Gezonde Dieren eindje verderop op de Rijnstraat. De Vergulden Hond om de hoek van Sarphati-park.

alle drie wisselend assortiment en wel wat duurder dan bijvoorbeeld ergens bestellen.

we bestellen af en toe samen hier in Amsterdam, daar zou ze natuurlijk, als ze zich hier aan meld, ook in mee kunnen doen!
Gebruikersavatar
Door koekje
#2648008
A'dam is een grote stad en er is veel te krijgen.
Bovengenoemde adresjes zijn in of in de buurt van Oost en Centrum en stukje Zuid.
Ergens in West zit ook een Islam-Centrum. Ik heb er vaker mooie en goedkope kippenvleugels van gehad. Ik weet niet precies waar ze zitten en heb ook geen adres, maar met een gerichte google-actie moet het wel tevoorschijn komen.
Door smulpaap
#2648167
koekje schreef: A'dam is een grote stad en er is veel te krijgen.
Bovengenoemde adresjes zijn in of in de buurt van Oost en Centrum en stukje Zuid.
Ergens in West zit ook een Islam-Centrum. Ik heb er vaker mooie en goedkope kippenvleugels van gehad. Ik weet niet precies waar ze zitten en heb ook geen adres, maar met een gerichte google-actie moet het wel tevoorschijn komen.


Of er gewoon even langsgaan en vragen wat mogelijk is
Door Heloise
#2648531
Ergens in West zit ook een Islam-Centrum.
Dat is het Tanger Centrum en die zit op Plein 40-45, boven de aldi  ;).
Heb ik hele mooie lamslever vandaan en kalfsvlees.

In noord zit ook een islamistische slager (weet alleen niet of die nou bij het waterlandplein zit of Boven 't IJ winkelcentrum, zou ik mijn moeder even moeten vragen). Daar heeft de slager voor mij(n moeder)  uit 7 lammetjes de niertjes staan verwijderen  ::).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door