Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2643480
Wat betreft het stukje wat getoond wordt is er weinig van te zeggen. Wat ik dan wel weer grappig vind is dat de publicerende kliniek er wel conclusies aanhangt in de vorm van....er is in dit onderzoek goed naar de samenstelling van de barfhap gekeken, maar als er dan gevraagd wordt...gaat het alleen om echt BARf of ook KVV< dan weten ze het niet.  ::)

Wacht even...de resultaten zijn dus matig tot slecht te noemen en eigenlijk zou iedereen volgens dat lab zijn prakje moeten laten analyseren en dat kan natuurlijk bij hun voor het grapje van €99,-
Laatst gewijzigd door Angelique op do 04 apr 2013, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#2643501
Annemarie Rijnveld schreef: Nieuw gat in de markt ontdekt,  ;D ;D ;D ;D

Gaan jullie ook hier eens kijken, als het niet zo triest was zou het komisch kunnen wezen:
http://eliteblog-kera.blogspot.it/2012/ ... -info.html
:-X :-X

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie toch maar weinig antibarfverhaaltjes waar geen stukje commercie ten gunste van de schrijver hun eigen handeltje aan te grondslag ligt.
#2643503
EllenL schreef: Iemand anders deze ook al voorbij zien komen? Heb er nog niet goed naar gekeken moet ik eerlijk zeggen, maar wat ik me dan meteen afvraag: wat is de definitie van BARF, want hoe kan je van een barf menu nou 'een monster' nemen??
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=369376579842517&set=a.169465706500273.35295.160677757379068&type=1&theater
Dat is ook lastig, maar als je de tekst goed leest, wat de plaatsende kliniek dus ook verzuimd heeft  ::), dan lees je dat ze 200 dieren getest hebben die BARF (of iets wat daarop lijkt) gegeten hebben, geen 200 menuutjes.
#2643532
Annemarie Rijnveld schreef: Nieuw gat in de markt ontdekt,  ;D ;D ;D ;D

Gaan jullie ook hier eens kijken, als het niet zo triest was zou het komisch kunnen wezen:
http://eliteblog-kera.blogspot.it/2012/ ... -info.html
Geweldig stukje! Eerst de natuur opnieuw definiëren ("What is thereby missed is the fact, that nature has no aim in keeping animals healthy and long lived. In nature an animal’s role is to reproduce itself enough times to keep the species thriving and therefore the animal is only intended to stay alive until that mission is fulfilled" - Darwinisme/recht van de sterkste geldt dus helemaal niet in de natuur blijkbaar, want het gaat er niet om de dieren gezond te houden en ze lang te laten leven ::)).

Ook prachtig: al die gevaren die aan barf gerelateerd zijn, en dan een hele lijst dingen opnoemen die barfers hun dieren niet geven. Wat een sok zeg, die tut. Als ze net zo veel verstand heeft van clickertraining als van voeding, dan sla ik haar lessen maar over!
#2643579
Anne in Duitsland schreef: Geweldig stukje! Eerst de natuur opnieuw definiëren ("What is thereby missed is the fact, that nature has no aim in keeping animals healthy and long lived. In nature an animal’s role is to reproduce itself enough times to keep the species thriving and therefore the animal is only intended to stay alive until that mission is fulfilled" - Darwinisme/recht van de sterkste geldt dus helemaal niet in de natuur blijkbaar, want het gaat er niet om de dieren gezond te houden en ze lang te laten leven ::)).

Ook prachtig: al die gevaren die aan barf gerelateerd zijn, en dan een hele lijst dingen opnoemen die barfers hun dieren niet geven. Wat een sok zeg, die tut. Als ze net zo veel verstand heeft van clickertraining als van voeding, dan sla ik haar lessen maar over!
;D ;D
Oh dat heb ik gemist, doet zij daar ook iets mee?? Wie weet wat zij daarvan heeft meegenomen?  :P
Straks weer ff op die site gaan kijken....
#2643624
Annemarie Rijnveld schreef: ;D ;D
Oh dat heb ik gemist, doet zij daar ook iets mee?? Wie weet wat zij daarvan heeft meegenomen?  :P
Straks weer ff op die site gaan kijken....
Yep, ze geeft clickertraining en is dierenarts. Ik heb net maar even een commentaar achtergelaten...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door