Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#2642876
wie heeft informatie over de ideale groei van een pup vanaf de geboorte?
Door Lizzy
#2642883
Is er niet.

Ik wilde dat ook.

Bestaat niet.

Zelfs binnen je ras is ieder nest/hondje anders.

Men zegt dat 10% van het lichaamsgewicht aankomen per week een soort van ideaal is. Maar of dat zo is Do....?

Mij viel op (na vele gesprekken met mensen als Angelique, Erna, Dorothea, Henneke, Marije, Stephanie, etc. etc.) dat je het beste maar naar de pups kunt kijken kijken kijken voelen voelen voelen om te bepalen of ze genoeg aankomen. Of niet.
Door Do
#2643129
ja 10% per dag van het gewicht van de pup had ik ook begrepen maar als ze dan de deur uit gaan zijn ze ongeveer 28 kilo :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2643163
Flat schreef: ja 10% per dag van het gewicht van de pup had ik ook begrepen maar als ze dan de deur uit gaan zijn ze ongeveer 28 kilo :biggrin2:
Per week schele. 8)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2644129
;D ;D
Solly vond het wel grappig :biggrin2:

Ideaal wat is ideaal? De werkelijkheid wijkt nl altijd af van het ideaal of wat het gemiddelde. Beetje richtlijn dat kan wel, maar uiteindelijk dat ik dat de meeste mensen echt wel aanvoelen en zien en voelen wanneer dat het goed zit en wanneer niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door