Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door CooperFlow
#2642052
Hoi, even een vraagje. Mijn Jack Russell bijt weer op zijn nagels. Ik heb een tijd brokken gevoerd, toen deed hij het niet en nu ze weer vlees eten doet hij het weer. Hij doet het erg lang en intensief. Zijn nagels zijn niet te lang of zo. Ik heb gezocht op Google en dan kom je hier en daar tegen dat het een teveel aan eiwit in de voeding is. Maar ja, daar ontkom je niet aan met vlees. Weet iemand wat het anders zou kunnen zijn?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2642072
hier doet loeka t ook , al sinds ze ongeveer een jaar is  .....hier geen tekorten in de voeding , is meer een tick van dr...
vooral de duimnagels , superscherp .....lekker als je op de bank zit en zich lekker lui tegen je benen uitrekt  :biggrin2: (gelukkig ben ik geen pantie en korte rokjes drager  :D )
Door Ghali
#2642085
Hier ook zowel mijn teefje (al van kleins af aan) die 7 jaar op brok heeft gestaan, nu op kvv maar bijt vrolijk door.
En mijn 11 wkn oude pup doet het ook al!
Oja en het vrouwtje heeft die nare gewoonte ook, en ik ben vegetarier ;).
Ik denk zelf ook dat het een tic/gewoonte is, hier en soms kunnen ze er echt even in blijven hangen zeg maar!
Zowel toen ze op brok stonden als nu op kvv doen ze het dus hier..
Gebruikersavatar
Door essie74
#2645355
Ghali schreef: Hier ook zowel mijn teefje (al van kleins af aan) die 7 jaar op brok heeft gestaan, nu op kvv maar bijt vrolijk door.
En mijn 11 wkn oude pup doet het ook al!
Oja en het vrouwtje heeft die nare gewoonte ook, en ik ben vegetarier ;).
Ik denk zelf ook dat het een tic/gewoonte is, hier en soms kunnen ze er echt even in blijven hangen zeg maar!
Zowel toen ze op brok stonden als nu op kvv doen ze het dus hier..
??? misschien een rhodesian tick??? hier deden ze het ook beide?  gek zeg...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door