Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2639554
Nou taaaaadaaaaa daar is ze dan:
Siamsa Absolutely Fabulous, roepnaam Patsy!!!!!

Ik ben zo blij dat Lizzy mij haar toevertrouwt, ze is echt een prachtwijf!

Afbeelding

Afbeelding

Gut wat een emotionele dag was het vandaag. Zo blij dat ze allemaal met 2 oortjes kunnen horen. Zou Sita niet met beide oren kunnen horen dan zou ik voor Pinkie gaan. Maar gelukkig kunnen ze horen. En waar ik vandaag nou het meest emo van ben, is dat de pups naast dat ze erg mooi zijn, zo'n waanzinnig karakter hebben.
#2639557
*Dorothea* schreef: Nou taaaaadaaaaa daar is ze dan:
Siamsa Absolutely Fabulous, roepnaam Patsy!!!!!

Ik ben zo blij dat Lizzy mij haar toevertrouwt, ze is echt een prachtwijf!

Afbeelding

Afbeelding

Gut wat een emotionele dag was het vandaag. Zo blij dat ze allemaal met 2 oortjes kunnen horen. Zou Sita niet met beide oren kunnen horen dan zou ik voor Pinkie gaan. Maar gelukkig kunnen ze horen. En waar ik vandaag nou het meest emo van ben, is dat de pups naast dat ze erg mooi zijn, zo'n waanzinnig karakter hebben.
lieve schat , GEFELICITEERD :-* :-* Patsy is echt een geweldig prachtig lief meisje .
#2639560
henneke schreef: lieve schat , GEFELICITEERD :-* :-* Patsy is echt een geweldig prachtig lief meisje .
Haha ja wat echt de doorslag gaf, was toen Lizzy zei dat Stuk meer een boerentrien is :biggrin2: Ik wil toch graag een meisjesmeisje. En die dag reed ik ook nog achter een vrachtwagen waar met koeienletters Sita op stond, nou meer bevestiging kan je niet hebben. :D
#2639566
Mieke L. schreef: Eindelijk ben je daar Dorothea!!! Heerlijke naam ook Patsy! Heel veel geluk met haar :-*
Afbeelding
Ik vind het stuk voor stuk leuke namen! Salto, Stuk en Patsy!
Haha ja de naam die had ik al heel lang, gelukkig heeft ze ook de stamboomnaam die ik erbij wilde. :)
Heb ook al een naam voor m'n hond uit het C nest :biggrin2:
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door