Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#263613
Erna schreef: misschien wil ze ook wel gewoon herkauwen, want ze eet het wel weer op.

De rest heeft nergens last van, alleen Ko spuugt.
Misschien te gulzig naar binnen geslokt, van zoooooo das lekker ???
Door Lizzy
#263617
Zit er ook geen schapenpens in Bibi lam&rijst? Als dat er wel in zit, dan valt het vandaag waarschijnlijk om een andere reden niet lekker?!
Door Erna
#263657
Lizzy schreef: Zit er ook geen schapenpens in Bibi lam&rijst? Als dat er wel in zit, dan valt het vandaag waarschijnlijk om een andere reden niet lekker?!
Omdat het een doos is? ;D

Waarschijnlijk heb je wel gelijk. Het viel alleen op omdat ze volgens mij nog nooit gekotst heeft. Ik moet wel zeggen dat Nik van de week ook een avond hartstikke ziek was.
Door Erna
#263721
margreet schreef: Hier totaal geen last,de pens ging erin als zoete koek ;D
Hier bij de rest ook. Ik vraag me wel af waarom honden nooit kotsen als ze buiten zijn maar het altijd in een mand met een schoon kleed moeten doen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#263722
Erna schreef: Hier bij de rest ook. Ik vraag me wel af waarom honden nooit kotsen als ze buiten zijn maar het altijd in een mand met een schoon kleed moeten doen.
Dat nodigt uit ::)
Door Erna
#263726
sylvia schreef: Dat nodigt uit ::)
Blijkbaar...en omdat we het nog niet meteen doorhadden lagen er ook al 3 puppies in te zwemmen. Fijn is tie weer.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#263727
Erna schreef: Blijkbaar...en omdat we het nog niet meteen doorhadden lagen er ook al 3 puppies in te zwemmen. Fijn is tie weer.
Whahahahahahahhaha ooowww errugggg ;D
Door Lizzy
#263853
Erna schreef: Hier bij de rest ook. Ik vraag me wel af waarom honden nooit kotsen als ze buiten zijn maar het altijd in een mand met een schoon kleed moeten doen.
Toevallig hadden Angelique en ik het daar vorige week nog over, in de bar (ik geloof in 'hoe schoon is jouw huis'). Waarom weet ik niet, maar al leg je op je plavuizenvloer 1 klein kleedje van 50 x 50 cm, ze zullen DAAR op kotsen. Stomme beesten zijn het ;D.

Tja, het kan ook altijd een virusje zijn hoor Erna. Er heerst door heel Nederland van alles en nog wat. Wel weer goor dat de puppies erin lagen ;D ;D ;D
Door Jolly
#263856
ben ik ff blij met Chasey dan, hij doet het, als tie kotsen moet en ik hoor hem 's nachts niet (hij piept heel erg zachtjes meer niet :-\), vlakbij de tuindeur, want als ik hem wel hoor,( en dan sjees ik naar beneden in mijn ponnetje, zonder bril, ben dus ook wel eens goed van de trap gelazerd) en dan mik ik meteen die deur open.
Hij kan het ook op de diverse kleedjes bij de voordeur doen, maar dat doet tie dus gelukkig niet
Door Truus
#263860
Ik ben ook een keer naar beneden gelopen zonder bril toen er een moest kotsen. Hij stond voor de deur dus ik wil snel de deur open doen, bleek hij al op de mat te hebben gekost. Ik zag geen fluit en trapte er middenin met de blote voeten wat is dat smerig zeg :-X.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door