Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2636217
Ze blijkt nu meermalen per dag kleinere plasjes te doen, waar nu ook bloed bij zit. Ze druppelt ook wat.
Vanmiddag dacht ik al 'he, kleiner plasje dan normaal' en vanavond kon ze bij het opstaan na wakker worden het niet meer ophouden en ging ze in de kamer al zitten... beduidend kleiner plasje dan anders en dus met bloed (helderrrood).
Blaasontsteking? Nierfalen?
Paniek nodig?

Hoe dan ook; morgen naar de DA natuurlijk; we proberen plas op te vangen!

Duimen worden op prijs gesteld; we kunnen haar nog niet missen.. het kan wat simpels zijn.. of iets heel ergs.....

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op do 18 apr 2013, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#2636244
Suzanne schreef: Ze blijkt nu meermalen per dag kleinere plasjes te doen, waar nu ook bloed bij zit. Ze druppelt ook wat.
Vanmiddag dacht ik al 'he, kleiner plasje dan normaal' en vanavond kon ze bij het opstaan na wakker worden het niet meer ophouden en ging ze in de kamer al zitten... beduidend kleiner plasje dan anders en dus met bloed (helderrrood).
Blaasontsteking? Nierfalen?
Paniek nodig?

Hoe dan ook; morgen naar de DA natuurlijk; we proberen plas op te vangen!

Duimen worden op prijs gesteld; we kunnen haar nog niet missen.. het kan wat simpels zijn.. of iets heel ergs.....

Suzanne
Ik duim voor jullie,  bij Noxy waren dat de eerste tekenen van iets heel ergs  :'( :-X
Maar het kan ook een simpele blaasontsteking zijn die met een kuurtje weer weg is
Door Suzanne
#2636245
Ik hoop van harte op een blaasontsteking maar ja... zeker gezien haar leeftijd kan alles.
Het klinkt heel dubbel maar mocht er iets ergs zijn kan ik daar vrede mee hebben al wordt ik waarschijnlijk op het moment dat ik het hoor helemaal gek van ;-(
En echt, ik wil N I E T dat het wat ergs is.. maar daar wijst op dit moment ook verder niets op.
Ze eet normaal. Minder dan vroeger maar goed.
Ze toont zich niet ziek of ongemakkelijk; althans niet ongemakkelijker dan laten we zeggen vorige maand
Ze heeft geen koorts : 38,5 gemeten

Eerlijk gezegd denk ik ook aan blaasontsteking.

Morgen zullen we het wel weten; ik kan vast morgen bij de DA terecht!

Suzanne
Door Whisker
#2636421
goh wat een narigheid allemaal! nou als je bij de da bent zou je kunnen informeren naar phytonics kidney comp wellicht dat je daarmee wat kan ondersteunen.. bij nierproblemen maar hopelijk is het niet van toepassing...sterkte ermee!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door