Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Naomi1971
#2630496
Tessa (7 maand) weigert sinds kort vis te eten, welke variant ik ook neem, ze moet het niet.
Daarom maar visolie gehaald maar ook hier haalt ze haar neus voor op zodra ik dit door haar kvv doe.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze toch de omega 3 en 6 vetzuren binnen krijgt?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2630512
Beginnen met een theelepel vis kvv door de andere kvv te doen.
En dat iedere dag een lepeltje erbij doen ;)
Vraag eens aan de visboer een zalmrug of snippers knip in hele kleine stukjes en die eens aanbieden of door een beetje kvv mengen.
Boy heeft het hier heel lang volgehouden om geen zalmrug te eten Ook snippers waren vies.
Heb het maanden een paar stukjes door de smuldier gegedaan en nu is Zalm mmmmmmmmmjammie.
#2630513
Omega 6 krijgt de hond al genoeg door het vlees. Je zou rauw gemalen noten eens kunnen proberen, is ook een goede bron van omega 3.
Pens is een mooie bron van omega 3, evenals broccoli- en alfalfaspruiten.
Heb je sardientjes op water uit een blikje ook al geprobeerd?
Wat je ook kan proberen met de visolie is de 1e tijd enkel maar 1 druppel door het voer te mengen. En dan naderhand een druppeltje meer, enzovoorts.

Je kan eens googelen op Omega 3 en groenten of ander soort voedsel, en dan kies je daar de dingen uit waar het meeste omega3 in voorkomt ter vervanging van de vis of visolie.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2630752
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Omega 6 krijgt de hond al genoeg door het vlees. Je zou rauw gemalen noten eens kunnen proberen, is ook een goede bron van omega 3.
Pens is een mooie bron van omega 3, evenals broccoli- en alfalfaspruiten.
Heb je sardientjes op water uit een blikje ook al geprobeerd?
Wat je ook kan proberen met de visolie is de 1e tijd enkel maar 1 druppel door het voer te mengen. En dan naderhand een druppeltje meer, enzovoorts.

Je kan eens googelen op Omega 3 en groenten of ander soort voedsel, en dan kies je daar de dingen uit waar het meeste omega3 in voorkomt ter vervanging van de vis of visolie.
[/quote]
dit is tenminste een antwoord/tip hier zou ze iets aan kunnen hebben.
nu maar hopen dat ie noten blieft

gr.®upa.
Door smulpaap
#2630832
[quote="Naomi1971"]
Tessa (7 maand) weigert sinds kort vis te eten, welke variant ik ook neem, ze moet het niet.
Daarom maar visolie gehaald maar ook hier haalt ze haar neus voor op zodra ik dit door haar kvv doe.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze toch de omega 3 en 6 vetzuren binnen krijgt?
[/quote]

Hoe is de ontlasting na een vismaaltijd ? merk je bv misselijkheid ? Het kan ook zo zijn dat ze het niet verdraagt bv
En welke visolie geef je , en hoeveel ? Zalmolie stinkt nog steeds naar vis bv
#2630924
[quote="Naomi1971"]
Tessa (7 maand) weigert sinds kort vis te eten, welke variant ik ook neem, ze moet het niet.
Daarom maar visolie gehaald maar ook hier haalt ze haar neus voor op zodra ik dit door haar kvv doe.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze toch de omega 3 en 6 vetzuren binnen krijgt?
[/quote]

Ik gebruik sinds kort deze snacks om omega 3 en 6 vetzuren toe te voegen:
http://www.sanavesta.nl/shop/index.php? ... uct_id=154
Mijn hondje wordt helemaal gek van blijdschap als ze de zak ziet.  :)
De meeste honden doen er een moord voor!
Er staat aan de linkerkant ook een link met verkooppunten bij.
Ook te verkrijgen in een 800 gram verpakking van 9.95 euro.
http://www.hondenwebshop.nl/product/details/82
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 18 mar 2013, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Naomi1971
#2631275
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Omega 6 krijgt de hond al genoeg door het vlees. Je zou rauw gemalen noten eens kunnen proberen, is ook een goede bron van omega 3.
Pens is een mooie bron van omega 3, evenals broccoli- en alfalfaspruiten.
Heb je sardientjes op water uit een blikje ook al geprobeerd?
Wat je ook kan proberen met de visolie is de 1e tijd enkel maar 1 druppel door het voer te mengen. En dan naderhand een druppeltje meer, enzovoorts.

Je kan eens googelen op Omega 3 en groenten of ander soort voedsel, en dan kies je daar de dingen uit waar het meeste omega3 in voorkomt ter vervanging van de vis of visolie.
[/quote]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, hier kan ik wel iets mee.
Door Naomi1971
#2631284
[quote="smulpaap"]


Hoe is de ontlasting na een vismaaltijd ? merk je bv misselijkheid ? Het kan ook zo zijn dat ze het niet verdraagt bv
En welke visolie geef je , en hoeveel ? Zalmolie stinkt nog steeds naar vis bv
[/quote]

De ontlasting is gewoon normaal na een vismaaltijd, alhoewel dat ook moeilijk te zeggen is omdat ze het bijna niet eet.
De visolie die ik geef is van jean peau, ze krijgt een half pompje door haar eten (op de fles staat 2 pompjes geven maar dit vind ik erg veel)
Laatst gewijzigd door Naomi1971 op di 19 mar 2013, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door