Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Flyball-Junkies
#2628003
Vraagje?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn honden (van 25kg en 20kg)steeds vergeet om knoflook te geven.Ik weet dat het heel gezond.Nu vroeg ik me af kan ik de knoflook wanneer ik de groentenmix weer maak (Meestal gelijk voor 4 weken)daar ook gelijk in doen.Zoja hoeveel knoflook mag/kan ik dan in de groentemix van ongeveer 4kg doen.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2629679
Ik maak groentemixen voor een week of 4. Daar doe ik iets van 1,5 bol knoflook in.
Kan ff niet terugvinden hoeveel een hond maximaal mag, maar dat is veel meer.

Ben bang dat je niet echt heel veel aan dit antwoord hebt  :(.
Door essie
#2630110
Er is ergens te vinden hoeveel ze max. mogen. Misschien zoekmachine hier gebruiken.
Ik zit er volgens mij ruim onder ook, vind ik prettiger.

Ze krijgen hun groenteprut verdeeld over 4 dagen, en met 2 grote honden (24 en 18 kg) deed ik 1 teentje op een dag.
Dus 4 tenen in de week voor 2 honden.
Laatst gewijzigd door essie op ma 18 mar 2013, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jipogelion
#2630396
Mocht je het weer vergeten, voor paarden verkopen ze vaak gedroogde knoflookchips. Dat zijn heel dun gesneden plakjes knoflook en dan (duhhh...:biggrin2: ) gedroogd. Die kan je bij een grote DSZ of Welkoop wel halen. Ze smaken wat zoetig (jups zelf ook geproefd) en dat lusten ze hier ook graag. :D Overigens zal je die dingen zelf ook vast prima kunnen maken... daar ben ik alleen veel te lui voor :P Dus als ik het vergeten ben in de groentenmix te gooien krijgen ze een paar "chippies"  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door