Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2628255
Wie heeft die wel eens gehad en wat was je ervaring ermee.
Zie het in hun prijslijst staan en dacht mss wat voor Boy om soms te krijgen. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2628725
Zelf nooit gehad, maar ik heb hier wel ervaringen gelezen in de trand van...vorige keer mooi, nu erg vet, of botterig enz. Dus tja, weet niet hoe duur het is, maar het lijkt me dus een kwestie van uitproberen en mazzel hebben. Ze hebben ook snippers, misschien is dat dan handiger zodat je exact ziet wat je gaat krijgen (tenzij  het thuisbezorgt wordt natuurlijk  :-\)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2628744
[quote="danielle1980"]
het is vet en veel meer bot dan vlees...
ik voer t dus wel  ;D
[/quote]

Zie net de prijs en dan is dit wel te verwachten ja. Leuk als je bot zoekt, kan natuurlijk.
Door danielle1980
#2628751
[quote="Angelique"]
Zie net de prijs en dan is dit wel te verwachten ja. Leuk als je bot zoekt, kan natuurlijk.
[/quote]

ik gebruik het voor de opvangers die mager zijn...ze komen goed aan, het overstappen van brok gaat daarmee goed, beter dan met bv smuldier. ;) ik vraag altijd 50-50 en dat is prima te doen en dan is niet zo wit maar gewoon soort gehakt met witte stukjes erin zeg maar
Door mysmoothcollies
#2629681
Ooit 1 keer gehad...zowel de lams als geitmix. Beide erg vet voor mijn honden niet voor herhaling vatbaar. Dan zou ik nu eerder de Lotgering wild en haas/kalkoen nemen. Prijstechnisch gezien mooie kwaliteit.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#2631913
Ik heb ze ook laatst besteld .Ik vind het erg fijn gemalen , mag van mij eigenlijk wel groffer maar ok .
Ik heb tot nu toe alleen door de lotgering gedaan die ik normaal voer [ max 50%] dus puur voor de extra afwisseling en ze vinden het lekker [ zelfs 2 katten hebben er van gesnoept]
Door Lambchop
#2633295
Ik heb een kg geprobeerd en vandaag pas getest, alleen ze heeft geen enkele keer gepoept dus ik denk dat het deze keer veel bot is. Het is een beetje een plakkerige structuur. Zelf gebruik ik het om door voer te doen wat mijn hond minder graag eet. Met de mix eroverheen eet ze wel alles op.
Zij houdt van lam en geit dus ik wist van tevoren eigenlijk al dat het een succes zou zijn. De mix alleen geven doe ik weer niet. Het blijft een mix en om eerlijk te zijn denk ik dat ze gewoon alle resten malen dus er kan van alles inzitten. De ene keer teveel orgaan, andere keer teveel bot etc..  Ik zou het gewoon mengen door het gebruikelijke voer, maar goed ieders ervaring ermee is anders.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2635979
Heb ze hier wel gehad en ze eten het goed.
Die van mij hebben problemen met een hoog botpercentage (hoger dan 45-50%), maar met deze mixen nog nooit problemen gehad.

Heb het nu al zeker een half jaar niet meer gevoerd, weet dus niet wat de kwaliteit/ verhouding nu is.
Door Chunga
#2643740
Hebben de mix ca. 2 jaar geleden gehad, was inderdaad vrij vettig en hoog botgehalte.
De Dames hadden witte poep na het eten van de mixen. ;)
Wel prijstechnisch erg aantrekkelijk. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door