Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2626514
Ik zoek er 1 die ik zo zou kunnen kopen in de winkel voor katten/kittens. Kan iemand mij hierin helpen welke het beste is? Als iemand er 1 weet, waar kan ik die kopen?
Door Whisker
#2626570
bij http://www.gezonddier.nl/ bestel ik het altijd en wel de PUUR probiotica met maar liefst 7 bacterie stammen en prebiotica die tegen hoog maagzuur en galzuur kunnen. Daarvoor had ik het via een dierenarts maar dat was Phytonics is wat duurder maar de PUUR vond ik een mooi alternatief voor mijn portemonee.
Het werkt echt effectief!  Mijn ervaring is dat het zuinig in gebruik is.
Let wel op dat je als je de verpakking hebt geopend deze in de koelkast bewaard want we hebben het wel over levende bacterien.

succes ermee in je besluit!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2627002
Whisker schreef: Let wel op dat je als je de verpakking hebt geopend deze in de koelkast bewaard want we hebben het wel over levende bacterien.
:-[ :-\ heb de pot geopend op de aanrecht staan, zullen ze nu dan niet meer actief zijn? Heb ik straks een potje dooie bacteriën  ::)
Door flin
#2627012
ik gebruik de probiotica van Solgar, die zit in caps die je open kan maken,
(voor mezelf alst nodig is) en dus ook voor de katzels na een ab-kuur

hoe ist met de kits??
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door