Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#2625868
Wie heeft ervaring van pees blessure en opereren ervan?
Door tt-tjes
#2625939
Ik met Balou. Hij heeft 2 kunststof pezen in zijn achterpoot.  Geopereerd door Maarten Kappen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 13 mar 2013, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Do
#2625967
ze willen een of andere spier weg halen om zo de pijnlijk plek te ontlasten...
Door Do
#2626166
tt-tjes schreef: Een spier of een pees?
spier
Door Do
#2626168
citaat
met zo een ingreep wordt het afwijkende deel van de spier verwijderd en wordt zo de pijnlijke tractie binnen het gewricht opgeheven.
Door tt-tjes
#2626232
Daar heb ik helaas geen ervaring mee. Bij Balou waren er 2 pezen afgescheurd omdat hij in een kuil gestaan had een die zijn vervangen door 2 kunststof pezen.
Door Do
#2626284
bij zelda is een raadsel wat er is
ze denken dat de ietjes geraffelde pezen de oorzaak van haar manken is
Door tt-tjes
#2626358
Ik weet wel dat Hanneke bij Maarten meteen voelde dat er iets mis was met de pezen. Toen Maarten ging opereren waren er 2 kapot.
Door Whisker
#2626452
Ken wel iemand die had een hond met peesblessure en was middels PUUR Pees wel heel eind gekomen in herstel. maar goed het was dan ook niet zo'n ernstige blessure als dat van jouw hond want operatie is natuurlijk al een stap verder als echt nodig is.
Door Do
#2626454
tt-tjes schreef: Ik weet wel dat Hanneke bij Maarten meteen voelde dat er iets mis was met de pezen. Toen Maarten ging opereren waren er 2 kapot.
was bij de hak?
op geen enkele ctscan, foto enz enz is te zien dat pezen kapot zijn
Door tt-tjes
#2626550
Flat schreef: was bij de hak?
op geen enkele ctscan, foto enz enz is te zien dat pezen kapot zijn

Was idd bij de hak van zijn linker achterpoot. Ze ging voelen en zei meteen dat ze er 1 miste. Hij is toen na een paar dagen geopereerd. Tijdens de revalidatie zat ie weer met een poot klem en moest het opnieuw.als je heel goed kijkt zie je er iets van als hij rustig loopt,  verder vliegt en rent hun en loopt op show de sterren van de hemel.

Op foto's zie je dat idd niet.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 14 mar 2013, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Do
#2626603
hak pezen zijn vrij makkelijk te voelen en te zien op foto's enz enz
dit zit op de voorpoot
na 8 orthopeden enz enz weten ze nog steeds niet wat er mankeert
Door tt-tjes
#2626672
Maar als ze niet weten wat het is waarom stellen ze dan een spier operatie voor?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door