Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#262228
Ik heb me laten vertellen dat biergist goed is tegen vlooien en teken. Is dat zo?
Door gonny
#262233
??? nooit gehoord, biergist is toch bloedzuiverend??? of voor de huid?? nee helpt niet tegen vlooien volgens mij..
Door SHIVA
#262250
garicha schreef: Ik heb me laten vertellen dat biergist goed is tegen vlooien en teken. Is dat zo?
Ik heb in vroegere tijden ook altijd biergist gegeven tot ik hier kwam en toen te horen kreeg dat biergist helemaal niet goed is en dat het een afval produkt is ben er gelijk mee gestopt op het versvlees hebben ze al minder last van vlooien wormen en teken
maar je moet wel alert blijven op die parasieten
versvlees kan niet alles voorkomen
gr shiva
Door Laura2004
#267033
garicha schreef: Ik heb me laten vertellen dat biergist goed is tegen vlooien en teken. Is dat zo?
Ik heb wel gehoord dat knoflook goed is tegen vlooien, dat doe ik door mijn groente mix.
Door fester
#271739
garicha schreef: Ik heb me laten vertellen dat biergist goed is tegen vlooien en teken. Is dat zo?
Dat heb ik ook gelezen in het grote vitamineboek. Of het echt helpt weet ik niet. Maar vlooien houden niet van schoonbloed.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door