Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kimber
#2620111
Hoi,


Binnenkort wil ik weer wat extra merken en smaken KVV erbij gaan bestellen.
Dus ben ik een beetje aan het rondneuzen en zo kwam ik Petfish KVV tegen.
Verkrijgbaar in de smaken; Haring, Makreel en Zalm.

Dit staat bij de omschrijving;

Diepvries K.V.V. product van kwaliteitsvis die gevangen zijn op de Noord- en Oostzee. Alles van eigen bodem en van hoge kwaliteit.

Deze worsten zijn gemaakt van hele vis, een lekkere aanvullende maaltijd boordevol gezonde stoffen. Zonder kunstmatige kleur, geur, smaakstoffen en/of conserveringsmiddelen. Glutenvrij! Er wordt geen rijst of graan in deze producten gebruikt. Bevat van nature een hoog gehalte aan vitaminen en mineralen en sporen.

Samenstelling:
98% Zalm en 2% ruwe vezel

Denken jullie dat dit een goede KVV is om mee af te wisselen?
Er staat in de omschrijving een lekkere aanvullende maaltijd... betekend dit dat het niet volledig is?
Is het gebruikelijk dat er naast de 98% zalm 2% ruwe vezel inzit? Het lijkt mij dat dat dan is toegevoegd aan die 98% zalm :-\

Ik ben benieuwd wie dit merk kent en of het in de smaak valt bij de hond(en)?
Door M@rina
#2620262
Ik ken het merk niet en ga het ook maar niet meer proberen, ik ben wel klaar met verse vis voeren, ze trekken hun neus er voor op >:(

V.w.b.het "aanvullende"; alle enkelvoudige kvv's zijn aanvullend omdat ze op zichzelf niet compleet zijn. Je moet daarnaast nog minimaal 3 á 4 andere diersoorten voeren.
1x per week een kvv van vette vis is prima een lekker vet visje in z'n geheel is ook prima, sardientjes, panharing, makreel, zalmlijven allemaal goed!
Door kimber
#2620652
Dank je voor je reaktie M@rina!
Dat was me inderdaad nog steeds niet helemaal duidelijk met het aanvullende, enkelvoudig enz enz. maar nu snap ik het helemaal ;)

Zijn er verder helemaal geen mensen hier die weleens Petfish KVV gevoerd hebben?! ???
Door saskia37
#2621899
Nee, ook niet bekent mee, nu heb ik er wel een bestelling liggen voor hele vissen dus geen kvv, alleen wanneer er geleverd wordt is nog een vraagteken :-\
Door kimber
#2622060
Bedankt voor jullie reaktie's :)

@Quinta; mijn fout, dat ben ik vergeten ik had een stukje van een website gekopieerd maar was vergeten het stukje met de prijzen erbij te zetten.

@saskia37; wat voor vissen heb je besteld? Hele vissen is ook een goed idee natuurlijk al ben ik een beetje huiverig met de graten enzo...

@CooperFlow; Dank je wel! Ik ga deze link gelijk opslaan echt superhandig! Ik heb het even doorgelezen, het lijkt me goed om dus af en toe eens mee af te wisselen maar dan wel de soort met puur vis als ingredient.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door