Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door smoooth collie
#2621861
Hoi, mijn tien jarige schotse kollie korthaar teef is pas loops geweest ( 9 februari was eerste dag loopsheid) maar blijft last houden van pruttige uitvloeing. Ze is verder niet ziek, lekker vrolijk, eet goed en drinkt niet overmatig. Op advies van een vriendin geef ik haar nu frambozenblad om de boel te ziuveren. Graag zou ik willen weten wat ik hier zelf nog meer aan zou kunnen doen, wil haar liever niet aan de antibiotica als het niet nodig is. Ik hoor graag jullie tips en adviezen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2622586
Ik herken je stress helemaal. Maar het blijkt behoorlijk standaard na een loopsheid, dat het nog wat napruttelt. Afgelopen loopsheid, heeft Dommelsch tot zo'n 2 weken na de loopsheid, wittige uitvloeiing gehad.

Zolang het niet gaat stinken, ze geen verhoging krijgt of lusteloos wordt, nog geen mega-alarmbellen laten rinkelen. En als die wel rinkelen (nogmaals: ik kan me dat helemaal voorstellen!), kan je altijd een echo van de buik laten maken ter geruststelling.

Sterkte!  :-*
Door smoooth collie
#2623489
Bedankt voor je reaktie. Het is niet dat de alarmbellen nu rinkelen hoor maar ik wil ook niet dat het erger wordt dan nu, ik kijk het dus nog een paar dagen aan (haar uitvloeiing is niet wittig maar echt troeperig) maar als het niet over gaat ga ik toch maar even langs de DA voor een kuurtje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door