Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door TijgerPuck
#2620378
Ik heb een kitten van 6 maanden en die wil heeeel erg graag naar buiten, maar ik wil het pas als ze geholpen is.
Nu heeft Erwin gezegd dat het beter is te wachten tot ze krols is geweest, maar ze is niet meer te houden.
Wat hebben jullie gedaan?

Ik hoor het graag
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2620399
Ik zou zelf nu al laten castreren... waarom haar aandoen dat al die hormonen door haar lijf gieren? Dan is ze helemaal niet te houden en als ze dan ontsnapt heb je meteen een oeps nestje!
Gebruikersavatar
Door koekje
#2620488
EllenL schreef: Ik zou zelf nu al laten castreren... waarom haar aandoen dat al die hormonen door haar lijf gieren? Dan is ze helemaal niet te houden en als ze dan ontsnapt heb je meteen een oeps nestje!
+1
Door Sannetje
#2620538
Volgens mij is het zelfs zo dat ze als je ze laat steriliseren voordat ze krols wordt minder kans heeft op bepaalde ziektes. Wat het precies was weet ik niet meer. Die van ons ik ook gesteriliseerd voor haar eerste krolsheid, was geen probleem.
Door Mowgli
#2622095
Ik zou ook gewoon nu laten steriliseren, dan neem je het zekere voor het onzekere voor het geval ze in een onbewaakt ogenblik toch ontsnapt zodat ze in ieder geval niet zwanger terug kan komen.
Katjes die zo graag naar buiten willen zijn echte houdini's  ;)
#2624527
Hé Mowgli,

Dat klopt hoor. Ze doet inmiddels zelfs de honden na.
Gaat ze bij de achterdeur zitten, en ons aankijken, dan de deur etc.  ;D
Ook verstoppen en als de deur open gaat een sprint...

Van de week zei ik oke ga maar (het regende pijpestelen) dus zoeffff zij naar buiten....en zoefffff zo weer terug hahaha
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door