Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2607656
Hoi  :) :)  Er zijn wel al plannen, maar die zijn nog in het beginstadium, er is nog geen datum bekend  :biggrin2: :biggrin2: Het zal wel in mei of juni worden geloof ik  :) :)
Door donnadoe
#2614367
Nu is dit voor mij allemaal nieuw, maar onze hond krijgt in april weer haar oproep voor de jaarlijkse enting (ze is 2 ).
Maakt het uit, dat we wachten tot er getiterd kan worden?
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2614814
Ik denk dat een maand of 3 echt niet uitmaakt.... Tenslotte blijkt dan uit het titeren (wat ik hier gelezen heb) dat die entingen nog jaren werken. Dus dan maken die paar maanden ook niet zo uit... Lijkt mij dan.
Maar ik ben geen expert hoor. Heb hier ook pas voor het eerst over titeren gelezen. Ik wist niet eens dat het bestond....
#2615713
donnadoe schreef: Nu is dit voor mij allemaal nieuw, maar onze hond krijgt in april weer haar oproep voor de jaarlijkse enting (ze is 2 ).
Maakt het uit, dat we wachten tot er getiterd kan worden?
ja hoor je kan rustig even wachten tot er getiterd kan worden
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2619533
Naomi M. schreef: Even een vraagje.

Zijn er al plannen in de maak om dit jaar in omgeving Rotterdam te titeren?
Ja hoor er worden plannen gemaakt ergens in mei/juni op een zaterdag iig, moet nog bericht van Tannetje krijgen welke datum haar schikt !
Dan maak ik een nieuw topic en Nynke zorgt weer voor de tijdentabel..... toch Nynk, want dat vind jij leuk...!!! ::) :D ;D
Het is weer op de inmiddels voor vele de bekende locatie !! Adres komt er ook bij testaan..
Gebruikersavatar
Door Berna
#2619812
Ik heb ook interesse!!
Mijn ene hond moet wel herhaling voor rabies hebben, kan dat evt dan ook gelijk?
Heb begrepen dat rabies titreren voor het buitenland niet geldig is?
Door Martine-Tom
#2619823
Berna schreef: Ik heb ook interesse!!
Mijn ene hond moet wel herhaling voor rabies hebben, kan dat evt dan ook gelijk?
Heb begrepen dat rabies titreren voor het buitenland niet geldig is?
Sommige landen volgens mij wel...Als ik me niet vergis mag het voor Engeland iig wel...
Door Elvira
#2619866
Martine-Tom schreef: Sommige landen volgens mij wel...Als ik me niet vergis mag het voor Engeland iig wel...
titer is niet meer nodig voor Engeland, hond moet gewoon in geent zijn (wel 3 jaar geldig)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door