Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mowgli
#2618488
WillyP schreef: Geen idee, maar ik heb ze wel zelf gemalen met de handmolen en dat gaat goed.
Als ze door de handmolen kunnen, gaan ze ook door de electrische; ik heb een professionele molen :)
Door Jipogelion
#2619106
Ik heb hier zo'n 18kg fazant (waaronder een paar behoorlijk krokante exemplaren) :biggrin2: door de electrische Clatronic van 40 euro heen gejast. Vervolgens ging d'r nog een zelfde hoeveelheid wilde eend doorheen. Het beestje heeft er geen enkele moeite mee dus die van jou zou dat dan toch zeker aan moeten kunnen?!
#2619236
Jipogelion schreef: Ik heb hier zo'n 18kg fazant (waaronder een paar behoorlijk krokante exemplaren) :biggrin2: door de electrische Clatronic van 40 euro heen gejast. Vervolgens ging d'r nog een zelfde hoeveelheid wilde eend doorheen. Het beestje heeft er geen enkele moeite mee dus die van jou zou dat dan toch zeker aan moeten kunnen?!
welk type heb jij?
Door Mowgli
#2619346
Jipogelion schreef: Vervolgens ging d'r nog een zelfde hoeveelheid wilde eend doorheen. Het beestje heeft er geen enkele moeite mee dus die van jou zou dat dan toch zeker aan moeten kunnen?!
Goed, dat ik dat ook weet. Ik kan bij de vogelpolier in Kreuzberg voor een aardige prijs een hele "Flugente" mét "Innereien" kopen :)
Door Jipogelion
#2620444
Ik heb de FW 3151 met RVS binnen werk en vermogen is 1000w :)

Ik heb bij mijn fazanten en eenden wel even de darmen eruit gehaald. (anders vreten ze het hier niet) De maagjes heb ik eerst even schoon gemaakt voor ze terug de machine in gingen want die zitten echt helemaal vol met steentjes. Van zowel de eenden als de fazanten en ik kan me voorstellen dat mijn molen dan niet zo enthousiast gaat zijn. De rest van de organen gewoon meegemalen.
#2620451
[quote="Jipogelion"]
Ik heb de FW 3151 met RVS binnen werk en vermogen is 1000w :)

Ik heb bij mijn fazanten en eenden wel even de darmen eruit gehaald. (anders vreten ze het hier niet) De maagjes heb ik eerst even schoon gemaakt voor ze terug de machine in gingen want die zitten echt helemaal vol met steentjes. Van zowel de eenden als de fazanten en ik kan me voorstellen dat mijn molen dan niet zo enthousiast gaat zijn. De rest van de organen gewoon meegemalen.
[/quote]
Dank, ik ga even googelen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door