Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Alba
#2612903
Wij hebben net een paar dagen Kivo geprobeerd. Mijn dames krijgen er helaas jeuk van :(.
Jammer want ze vonden het erg lekker en ik vind het er ook prima uitzien.
Door Alba
#2615205
Maandag de laatste keer KIVO gegeten, dinsdag lagen de vlokken haar door de huiskamer toen ik beneden kwam (niet verharend ras :o), direct gestopt met KIVO. Jeuk is alweer helemaal weg. Lag echt aan de KIVO dus helaas.
De verkoper dacht dat het wellicht aan het hoge vetpercentage lag.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2615326
Zat erg te twijfelen of ik naast carnibest kivo zou gaan geven. Na deze verhalen doe ik het maar niet, bestel bij mijn afhaalpunt wel een smaak extra erbij van carnibest en haal desnoods haaksbarf in huis van Zuidbroek vandaan. Dan maar geen kosten drukken. Eet ik wel een stuk vlees minder.
Helaas is het met het halve gebit van Ruby geen optie om te gaan barfen. (tenminste ik zou niet weten hoe)
Door Alba
#2615344
Bolaj, over elke KVV zijn positieve en negatieve ervaringen. Ik ken zat honden die het prima doen op KIVO, oa van meerdere vriendinnen dus honden die ik ook in real life zie.
Helaas reageren mijn dames er niet goed op maar ik zou 't gewoon proberen. Tenzij je direct een vriezer vol moet aanschaffen, gewoon een paar rolletjes uittesten :).
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2615351
Moet direct 10 kilo van 1 soort aanschaffen in Groningen, ze doen niet aan combidozen of proefpakketten.
Zat er aan te denken om kivo zelf te mailen en te vragen of ik van verschillende soorten een beetje kon bestellen. Als dit kan probeer ik een rol of 3.
Door Danny
#2615443
Ja ik voer ook regelmatig Kivo, en die van mij vinden het heerlijk en doen het er prima op. Maar ik voer ook eigelijk altijd allerlei merken door elkaar heen, dus ze krijgen bij mij nooit een week 1 merk...

Hier bij mijn verkooppunt kan ik gewoon alles door elkaar heen krijgen, al wil ik van iedere soort 1 kilo...
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2615617
Ik had met het verkooppunt in Groningen gebeld en moet per soort 10 kg afnemen.
Ruby eet 10 kg per maand, dan zou ik een nieuwe vriezer voor haar moeten kopen, haar vriezer die ze nu heeft past 20 kg in en wil toch kunnen variëren.
Toch maar even naar kivo zelf mailen of er iets geregeld kan worden.
Door Elf
#2615639
Ik voer mijn honden al jaren hoofdzakelijk Kivo. Compleet en Kip-viscompleet. De laatste jaren is de samenstelling zeer constant. Ik haal het bij het fabriekje in Veldhoven. Alwaar je dwars door de werkplaats loopt om af te rekenen dus gewoon kunt kijken wat er allemaal gemaald wordt. Mijn honden doen het er super op. Ze vinden het lekker, hebben mooie kleine keutels en zijn nooit ziek (knock on wood... ;))
Door bernerfan
#2625682
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, ik krijg nu wat vraag hiernaar maar in Kivo zit wel wat graan , dus daar kan eventueel jeuk van komen .mocht je een gevoelige hond hebben kun je denk ik beter een ander merk zoeken
Door roebeltje
#2628044
Ik heb hier wel eens ter afwisseling de kip-vis gehad.

Erg vet (21% volgens de verpakking, maar op het oog en gevoel het idee dat het meer was). En ik  had het idee dat er geen rauwe vis(huid) inzat maar gerookte paling(huid).... (daar ruikt het naar).

Honden vonden het wel lekker en ook prima ontlasting, maar ja die van mij vinden alles lekker en hebben overal goede ontlasting op :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door choopy
#2631474
[quote="bernerfan"]
Ik heb er (nog) geen ervaring mee, ik krijg nu wat vraag hiernaar maar in Kivo zit wel wat graan , dus daar kan eventueel jeuk van komen .mocht je een gevoelige hond hebben kun je denk ik beter een ander merk zoeken
[/quote]

Heb hier een hond met een behoorlijke granenallergie, maar op de Kivo doen ze het alle 3 hier supergoed.
Heb momenteel wat Lotgering liggen om de tijd te overbruggen totdat er weer nieuwe Kivo komt, maar daar gaan ze kattebakgrind van poepen ipv normale ontlasting. Dus doe daar maar bakjes Smuldier pens en vlees bij.

Pupsel zal straks in mei ook lekker meteen overgaan op Kivo.
Door cairodyn
#2634360
[quote="Bolaj"]
Ik had met het verkooppunt in Groningen gebeld en moet per soort 10 kg afnemen.
Ruby eet 10 kg per maand, dan zou ik een nieuwe vriezer voor haar moeten kopen, haar vriezer die ze nu heeft past 20 kg in en wil toch kunnen variëren.
Toch maar even naar kivo zelf mailen of er iets geregeld kan worden.
[/quote]

Wij gaan 18 mei weer halen en gaan dan naar lelystad. Larkin komt vanuit groningen ophalen en kan meenemen voor groningen. Misschien is dat een optie voor je? Pb me dan maar.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door