Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Esther en Daya
#2614580
Iedereen bedankt voor alle lieve woorden. Helaas heb ik vanavond moeten besluiten om Djinty te laten inslapen.

Vanmorgen heeft ze in Zaandam en heeft ze van Dorothea een infuus gekregen, op zich ging dat goed. Vanmiddag kreeg ze echter hoge koorts.
Antibiotica geven was geen optie, nieren waren al te erg aangetast.

Ik vond dat ze dit lijden niet verdiende en heb haar laten inslapen. Ze is 2 jaar en 5 maanden geworden.... wat is het leven toch #@!!##  oneerlijk!
Laatst gewijzigd door Esther en Daya op vr 01 mar 2013, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Esther en Daya
#2614811
Bedankt allemaal voor de lieve woorden, doet me goed!

Djinty leeft nog, ze zit nu aan het infuus.

De waardes waren weer hoger: ureum 43. Kreatine rond de 400 (heb niet goed geluisterd).
De DA gaf aan dat we 3 dagen infuus als laatste konden proberen, hoop dat het goed aanslaat.

Wel weer een felle discussie gehad over het voer. De DA wil morgen proberen haar aan de brokken te krijgen. Ik heb aangegeven dat ik een fel tegenstander ben van brokken en dat ik haar eigen voer morgen meegeef. Weinig begrip van haar, ze begon met een zin van 'als ik dat niet eens mag proberen dan...' Deze zin maakte ze niet af. Ik heb gevraagd of ze Dorothea wil bellen, zodat ze misschien iets meer begrijpt van rauw voer. Dat zou ze gaan doen. Ben benieuwd.

Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze mij het gevoel geeft dat ik het niet goed doe en dat ik daar niet op sta te wachten!

Naar als je al zo emotioneel bent dat je ook nog in de verdediging moet......
Door Mowgli
#2614831
Esther & Djinty schreef: Bedankt allemaal voor de lieve woorden, doet me goed!

Djinty leeft nog, ze zit nu aan het infuus.

De waardes waren weer hoger: ureum 43. Kreatine rond de 400 (heb niet goed geluisterd).
De DA gaf aan dat we 3 dagen infuus als laatste konden proberen, hoop dat het goed aanslaat.

Wel weer een felle discussie gehad over het voer. De DA wil morgen proberen haar aan de brokken te krijgen. Ik heb aangegeven dat ik een fel tegenstander ben van brokken en dat ik haar eigen voer morgen meegeef. Weinig begrip van haar, ze begon met een zin van 'als ik dat niet eens mag proberen dan...' Deze zin maakte ze niet af. Ik heb gevraagd of ze Dorothea wil bellen, zodat ze misschien iets meer begrijpt van rauw voer. Dat zou ze gaan doen. Ben benieuwd.

Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze mij het gevoel geeft dat ik het niet goed doe en dat ik daar niet op sta te wachten!

Naar als je al zo emotioneel bent dat je ook nog in de verdediging moet......
wat erg  voor  je  zeg! Een discussie  vanwege het voeren komt me bekend voor.  Toen Pugsley zo ziek was van de crisis,  ben ik de laatste dagen van zijn leven aan het heen en weer rennen geweest tussen da praktijk  en verschillende apotheken in een hoop nog medicijnen en supplementen te vinden die hem aan het eten zouden krijgen.  Ik was er zelf erg ziek van een emotioneel gezien een wrak. De da heeft mij toen letterlijk gezegd dat ik Pugsley had gedood met het barfen...

Ik duim en wens je heel veel sterkte!
Door keetje
#2614859
Zo herkenbaar!! :'(

Toen Keet aan het infuus moest ivm haar nieren en 2 dagen moest blijven ben ik ook haar voer, Bandit nierdieet, gaan brengen. Ik moest in discussie (en achteraf bleek dat ze het niet gekregen had,...... omdat ze (zeiden ze)het niet wilde eten, de brokken wel), en ....wist ik wel hoe slecht dat voer was voor honden met nierfalen? Ik werd op mijn plaats gezet en eigenlijk werd er gezegd,....voer maar wat jij wil als je niet wilt dat je hond beter wordt. (Eenmaal thuis vrat ze zowat mijn vingers erbij op toen we het haar gaven).
Ik moest haar achterlaten en heb in de auto zitten janken,.....de twijfel slaat dan toe en je voelt je al zo rot en wanhopig.

Hier draaien de duimen op topsnelheid voor Djinty,..... :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door