Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Xerox
#2613905
Ehhh, ik snap het even niet  ;D

Op de verpakking staat het aantal druppels dat je moet toedienen. Maar als ik het zachte tuitje een beetje in het oor laat zakken zodat de druppels in de gehoorgang vallen en niet ernaast, kan ik toch niet meer zien hoeveel druppels ik erin gooi?  ???
Door tt-tjes
#2613932
Ik let nooit niet zo op het aantal druppels.  Doe er altijd maar wat in :biggrin2:. Anders misschien een losse druppelaar gebruiken
Door fransbulletje
#2614114
Ik tel ook nooit druppels doe gewoon wat in beide oren. Neem een kleine hoeveelheid in het pipetje en verdeel dit over 2 oortjes.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2614665
fransbulletje schreef: Ik tel ook nooit druppels doe gewoon wat in beide oren. Neem een kleine hoeveelheid in het pipetje en verdeel dit over 2 oortjes.
Same here.
Ik doe meestal ongeveer een kleine cm aan vloeistof in het pipetje. Dat voor 1 oor.
Door Annemarie Rijnveld
#2614670
Zoals al aangegeven door mijn voorgangers;
wat ik wèl doe is even goed het pipetje schoonmaken en eventueel desinfecteren vòòr ik het andere oor ga behandelen.
Gebruikersavatar
Door nova
#2615009
Als je echt het aantal druppels wil weten:

laat ze dan in een eierdopje vallen,  pipet leegdrukken in het flesje, en  de druppels optrekken in de pipet.

Maar ik  zuig wat op in de pipet, en dan hoppa, in de oren ermee  ;D
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2615025
choopy schreef: Same here.
Ik doe meestal ongeveer een kleine cm aan vloeistof in het pipetje. Dat voor 1 oor.
Oke!! Ik heb nu telkens 0,5 cm per oor gedaan, maar het mag dus wel iets meer zijn begrijp ik.

Annemarie, goed idee... Ik moet toegeven dat ik het pipetje vanochtend gewoon terug in het flesje deed en toen dacht 'oeps...' :-[ Vanaf nu dus maar schoonmaken elke keer na gebruik!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door