Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door CooperFlow
#2611157
Hoi, daar kom ik weer met mijn zoveelste vragen over vitamine C. Maar momenteel ben ik enorm in de weer met mijn reuen en hun voorhuidontsteking. Ik heb al veel geprobeerd en heb nu in de gaten dat het enige wat echt werkt de vitamine C is, weliswaar de ascorbinezuur. Ik wil ze gewoon niet laten castreren, maar om er niks tegen te doen is echt een ramp. Grote groene klodders vliegen hier letterlijk rond je oren.... Nu ben ik alleen zo bang dat ik hun nieren om zeep help met die zure vit. C.... Of gaat dat niet zo heel snel en kan ik het wel even een tijdje gebruiken? Ik geef ze nu wel ook Silicea D30. Dat blijf ik een hele tijd geven, want ik begreep dat je dat echt enkele maanden moet geven voordat het werkt.
Door fransbulletje
#2611158
Ik geef hier als het nodig is Cranberry Balans van Bloem en dat werkt goed
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2611178
denk dat je beter iets van hopcapsules ed kan geven.....een puspikkie heeft niet veel met de urine te maken maar meer met de hormonen....iedere keer als ze opgewonden zijn en hun flippie weer terug trekken kan/gaat er vuil mee naar binnen.......
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2611543
Als het hier erg is, dan spoel ik veel. Niet zo leuk om te doen voor mij en ook niet zo leuk om te ondergaan voor Oscar, maar wel het minst schadelijke. Ik gebruik kamillethee. De eerste dag spoel ik 3 keer. Ik spuit er dan meerdere keren een hoeveelheid thee in, zodat je echt alle troep er uit spoelt. Dan spoel ik nog een paar dagen 1 a 2 keer per dag.

In het begin deed ik braaf 1 spuitje erin, masseren en eruit laten lopen. Dat hielp niet veel. Sinds ik echt meerdere spuitjes achter elkaar erin doe, helpt het prima. En dat lijkt me ook logisch, want als de helft van de viezigheid achterblijft, schiet het ook niet zo op.
Door fransbulletje
#2611667
Puur Geslachtsdriftdruppels helpen ook goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door