Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TrudySwinkels
#2611017
Hallo,
Iik heb een labrador van 4 jaar, die heeft een jaar geleden een nestje gehad. daarna kreeg ze een erg slechte vacht en veel jeuk. Ik ben met haar naar de dierenarts geweest en na allerlei dieeten kwam eruit dat ze geen voedselallergie heeft. Dus toen ben ik met Barf begonnen, we zijn nu ruim 2 maanden verder en haar vacht is al een heel eind goed, maar ze heeft nog steeds last van jeuk (wel minder als hiervoor) en ze word steeds dunner. Ze weegt 25 kg en krijgt 1 kg barf per dag. In de beschrijving staat dat je van barf weinig ontlasting hebt, maar zij poept bijna alees weer uit.  Heeft er iemand  een idee waar dit door komt. Ik en mijn hond  wachten met spanning af. Trijntje en Trudy
Door Nynke
#2611132
Welkom op Barfplaats Trudy  :) :)

Misschien is jouw Trijntje nog aan het ontgiften? Heb je verder iets veranderd in huis? Ander wasmiddel? Nieuw hondenkussen? En is die voedselallergie-test gedaan toen zij al rauw at ?  En hetgeen ze uitpoept, ziet dat er uit als normale hondenpoep of als onverteerd voer?

Je hebt trouwens kans dat dit topic verplaatst wordt naar Medisch  ;)

Barfplaats wordt gesponsord door