Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door anneliesdj
#2610234
Ik heb een jager in de familie en die neemt dus weleens wat voor me mee. Op het moment schieten ze vooral veel kraaien en ik vroeg me af, is er een reden waarom je dat niet aan je hond zou voeren?
Brand maar los!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2610245
Geen idee.
Kaio vind in ieder geval zelfgevangen merel ook niet om op te eten. Zelfgevangen duif wel weer. Speciaal gekochte barf duif weer niet.  ::)
Door anneliesdj
#2610251
Martine-Tom schreef: Yep...ze vinden het niet te knagen  :biggrin2:
Haha serieus? Heb je het geprobeerd?
Dat zal hier niet snel een probleem zijn, Baruch vreet alles wat los en vast zit.
Door Martine-Tom
#2610254
anneliesdj schreef: Haha serieus? Heb je het geprobeerd?
Dat zal hier niet snel een probleem zijn, Baruch vreet alles wat los en vast zit.
Nee ik niet maar ik wens je succes als ie het eet heb je mazzel  :biggrin2:
Door Martine.
#2611641
Kraaien stinken volgens de meeste honden, het zijn alleseters dus ook vlees. Er zijn zelfs best wat jachthonden die ze niet apporteren. Ik heb er dus een hard hoofd in dat ze worden gegeten. Je kan het proberen maar ik zou niet gelijk een hele zak in je vriezer gooien. 
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2611862
anneliesdj schreef: Haha serieus? Heb je het geprobeerd?
Dat zal hier niet snel een probleem zijn, Baruch vreet alles wat los en vast zit.
Die heb ik hier ook wel, maar een kraai was idd enkel leuk om in te rollen  :-X :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door