Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2607892
Chendo heeft een AB kuur gekregen voor zijn hoest. Vorige week nog een keer ter controle geweest en hij reageerde helemaal niet meer op stimulatie van zijn keel.
Vanmorgen bij het uitlaten en spelen/rennen met Balou begon hij echter toch weer te kokhalzen/hoesten.
Ik heb nu vanalles zitten lezen over Puur Laryngo, Puur luchtwegen en de druppels van Phytonics, maar zie door het bomen het bos niet meer wat ik zou kunnen bestellen.
Hart en longen zijn de vorige keer nagekeken en waren tiptop in orde.

Heeft iemand een tip wat ik zou kunnen bestellen voor hem.
Door Martine-Tom
#2607968
geen idee of dat in siroop is, ik kreeg het als pillen mee van de da...maar dat was voor Doki en met een kat zijn pillen net wat makkelijker dus mss dat dat de reden was  ;)
#2608145
weet je of er sprake was van kennelhoest? (wat overigens ook heel besmettelijk is)

laryngo  wordt ingezet bij kennelhoest of ter preventie ervan en is voor de bovenste luchtwegen , verzachtende werking op keel en luchtwegen. Puur luchtwegen heeft meer een regulerende werking als het om de slijmproductie  gaat en verhoogt de weerstand.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door