Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#2601583
Alleen erg dun helaas, vriendin voert het aan de katten en 9 van de 10 keer zijn de bakjes kapot, beetje jammer van een kvv die zo duur is  :-\
Door keetje
#2601595
[quote="Martine-Tom"]
Alleen erg dun helaas, vriendin voert het aan de katten en 9 van de 10 keer zijn de bakjes kapot, beetje jammer van een kvv die zo duur is  :-\
[/quote]

Ik heb in het verleden de bakjes ook een tijd  hergebruikt, had geen last van kapotte bakjes.
Door fransbulletje
#2601610
Gisteren voor het eerst een bestelling Bandit opgehaald maar in 935 grams bakjes. Op zich heel handig in de koelkast alleen in de vriezer was het passen en meten. Waar 15 kg Carnibest inpast kunnen maar 12 bakjes Bandit in dat wordt wat vaker bestellen en minder voorraad.
Gebruikersavatar
Door LoesT
#2604127
[quote="keetje"]
Ik heb in het verleden de bakjes ook een tijd  hergebruikt, had geen last van kapotte bakjes.
[/quote]

De bakjes zijn prima maar de deksels waardeloos.
Door Martine-Tom
#2604286
[quote="LoesT"]
De bakjes zijn prima maar de deksels waardeloos.
[/quote]ja dat dus.

Al die deksels zijn kapot dus kan ze iedere keer alles alsnog in zakjes doen om geen vriesbrand te krijgen, als je ziet wat voor bedrag je ervoor neer moet tellen vind ik wel dat dat wat beter verzorgd mag zijn...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door