Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2604751
Ongelofelijk wat ik in deze uitzending heb gezien! Deze stichting levert "hulp"honden af aan gezinnen met bv. een autistisch kind als hulpmiddel in de ontwikkeling van deze kinderen. Terwijl de hond zelf hulp nodig heeft omdat het bang is voor andere honden, kinderen etc. En ene Anita die die honden heeft getraind legt alle schuld bij de eigenaren en doet niets om te helpen. 17 gezinnen zijn op deze manier door haar gedupeerd!

Als je de uitzending hebt gemist zou ik em zeker terugkijken! En ken je mensen die op zoek zijn naar een hulphond, waarschuw ze dan alsjeblieft voor deze stichting!
#2604754
Heb het ook zitten kijken €6000 voor een hond ontvangen die gewoon bang voor kids is en eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk weg wil van een plaats waar kids aan het spelen zijn.

Vreselijk dat er zo met kinderen en honden word omgegaan, want ja ze hechten wel aan zo'n dier :-[

Heb even gegoogled maar al hun linken naar een site zijn weg, dus denk dat het voorlopig afgelopen is voor die stichting ;)
Laatst gewijzigd door Thea op zo 17 feb 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
#2604890
Ik heb ook al eens kennis mogen maken met Anita de B. Ontzettend overtuigd van haar eigen kunnen en goedheid voor mens en dier, maar vooral bezig met zakken vullen.

Wil je een hulphond? Ga dan zeker niet naar enig bedrijf/stichting/whatever waar haar naam bij genoemd is/wordt!
#2604947
Heb ook even uitzending gemist gekeken. Wat vreselijk voor al die mensen. Je zal er maar afhankelijk van zijn.
Ben wel benieuwd of dit de enige actie was of dat er verder stappen ondernomen worden tegen haar, vooral omdat ik hier lees dat ze vaker oplichtpraktijken heeft (welke dan??).
Dat kan toch niet dat iemand dan gewoon weer met een andere oplichting aan de gang kan. Bestaat er eigenlijk een meldpunt voor dit soort dingen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door