Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door SHIVA
#258161
Wij gaan van af morgen over op de cb
We geven de honden normaal de bibi en rauw vlees
Moet nu de cb eerst gemengd worden met de bibi of kan het gelijk gegeven worden zonder te mengen
gr shiva
Door Truus
#260183
[quote="AstridStraver"]
Waarom kiezen jullie liever voor BIBI dan voor Carnibest?

Groetjes,
[/quote]
Shiva gaat over op Carnibest ;) en dat is voor iedereen verschillend, welk merk versvlees. Doet b.v. je hond het goed op het merk, hoe ziet het eruit, welke percentages enz.
Ik persoonlijk vind CB er heel goed uit zien, minder gemalen en met echt stukken vlees erin.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#260186
[quote="AstridStraver"]
Waarom kiezen jullie liever voor BIBI dan voor Carnibest?

Groetjes,
[/quote]
Ik niet hoor
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 13 feb 2005, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#260193
[quote="AstridStraver"]
Waarom kiezen jullie liever voor BIBI dan voor Carnibest?

Groetjes,
[/quote]

Ik ook niet :P

Maar veelal is de keuze voor een merk afhankelijk van kostprijs, verkrijgbaarheid en acceptatie.
Door Borke
#260360
Grappig, ik vind BIBI er dus juist beter uit zien dan Carnibest. Is volgens mij hartstikke subjectief trouwens, maar Borke vindt het allebei lekker, dus dan koop ik lekker BIBI voor hem.

De kat krijgt weer Carnibest, maar die heeft een allergie en doet het niet goed op de BIBI voeding.

Groetjes,
Gebruikersavatar
Door Angelique
#260495
[quote="AstridStraver"]
Grappig, ik vind BIBI er dus juist beter uit zien dan Carnibest. Is volgens mij hartstikke subjectief trouwens, maar Borke vindt het allebei lekker, dus dan koop ik lekker BIBI voor hem.

De kat krijgt weer Carnibest, maar die heeft een allergie en doet het niet goed op de BIBI voeding.

Groetjes,
[/quote]

Maarja, hoe WIJ het eruit vinden zien is natuurlijk compleet onrelevant. ;D
Door Borke
#260498
[quote="Angelique"]
Maarja, hoe WIJ het eruit vinden zien is natuurlijk compleet onrelevant. ;D
[/quote]

Natuurljik, WIJ zijn er alleen maar om de boodschappen te doen en alles op tijd netjes te serveren :-)

Maare... onze Borke die eet alles, hij kijkt er echt niet naar, die begint meteen te eten!

Groetjes,
Door SHIVA
#260514
na zo kleine anderhalf jaar met bibi bezig te zijn geweest merk ik aan mijn honden dat ze aan de hoeveelheid die ik geef niet meer voldoende hebben en moet ik meer gaan voeren op zich geen probleem maar omdat er ook de cb is is het voor mij even uit proberen
hoe ze het hier op gaan doen en ik heb nu een paar dagen de cb gegeven moet wel zeggen dat ik weinig verschil zie mischien iets compacter ze vinden het wel lekker dus het is even afwachten als het resultaat het zelfde is als met de bibi ben ik zo weer terug op dat voer
maar dat kan ik pas zeggen als ze een paar maanden gevoerd worden met de cb
gr shiva
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door