Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yorokobi
#2602031
Is iemand die haaksbarf voert het ook opgevallen dat de samenstelling veranderd is sinds ze de nieuwe productie gestart zijn?
Laatst gewijzigd door yorokobi op do 14 feb 2013, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tessa
#2602096
Haaks barf is overgenomen dus het zou heel goed kunnen dat de samenstelling is veranderd.
Door Mister B.
#2602154
Ik geef het zelf niet meer aangezien ik nu zelf samenstel .
Maar iemand van bij ons op het werk die nog maar net gestart is met rauw voeren heb ik het aangeraden omdat het toch beter is dan Naturis wat ze nu geeft.

Wat merk je aan de samenstelling toch ?
Ik was daar ook al bang voor ...Haaksbarf overgenomen,....gaat de kwaliteit hetzelfde blijven..... :-\ ?
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2602418
Oh wilde met de pup toch ook weer overstappen op Haaksbarf. Even reacties afwachten dus.
Door Jantina
#2602476
[quote="Mister B."]
Ik geef het zelf niet meer aangezien ik nu zelf samenstel .
Maar iemand van bij ons op het werk die nog maar net gestart is met rauw voeren heb ik het aangeraden omdat het toch beter is dan Naturis wat ze nu geeft.

Wat merk je aan de samenstelling toch ?
Ik was daar ook al bang voor ...Haaksbarf overgenomen,....gaat de kwaliteit hetzelfde blijven..... :-\ ?
[/quote]

Ik vind het dus absoluut niet beter dan Naturis... Ik voer de enkelvoudige variant waar niks aan toegevoegd is omdat ik toch voldoende afwissel qua diersoorten en zelf groenten bij geef. Duurder vind ik echt niet altijd beter... Tinlo voerde ik bijvoorbeeld erg graag, ondanks de prijs, maar die zijn ook lekker commercieel geworden en de kwaliteit is zo achteruit gegaan, dat de honden het laten staan. Mijn laatse rollen eend kon ik voor een 1/4 weg gooien, alleen maar vetbonken en vel.
Door fransbulletje
#2602484
Ik heb hier een tijdje de Haaksbarf gegeven maar nog geen nieuwe rollen gehad dus kan er niet over oordelen.
Via facebook heb ik begrepen dat de oude eigenaren verantwoordelijk blijven voor de produktie van Haaksbarf en dat er niets zou veranderen.
Door nike
#2602638
De kwaliteit is precies hetzelfde, ik zou dan ook niet weten wat er anders zou moeten zijn. Het is geproduceerd door de eigenaren van haaks barf zelf
Graag zou ik dan willen weten wat er anders zou zijn en waaruit dat blijkt.
Door Fido
#2602648
[quote="nike"]
De kwaliteit is precies hetzelfde, ik zou dan ook niet weten wat er anders zou moeten zijn. Het is geproduceerd door de eigenaren van haaks barf zelf
Graag zou ik dan willen weten wat er anders zou zijn en waaruit dat blijkt.
[/quote]

Haaksbarf is door een ander bedrijf overgenomen en wordt niet meer geproduceerd door de oude eigenaren van Haaksbarf. Zij zijn wel als werknemers in dienst genomen. Deze overnamen was een laatste redmiddel om Haaksbarf in productie te houden.
Door nike
#2602653
Nogmaals, de haaks barf die bij ropa is geproduceerd is door de oude eigenaren geproduceerd, ik heb persoonlijk de ingredienten besteld en mijn man heeft in de productie meegedraaid om te zorgen dat het allemaal goed ging. En ja het is overgenomen, maar ook de eigenaren zijn naar ropa. Er is niks veranderd aan Haaks barf. Voor alle duidelijkheid ik ben haaks barf.
Door yorokobi
#2603063
Sinds dat we de nieuwe bestelling hebben, hebben alle 8 mijn honden gelige ontlasting en daarvoor zag het er prima uit.
Ook ontlasten ze minder makkelijk. Ze zijn ook erg aan het jeuken maar daarvan kan ik niet met zekerheid zegge ndat het daardoor komt omdat ze ook aan het verharen zijn. De rollen zijn ook stukken fijner gemalen als dat het was.
Door nike
#2603126
Kijk daar heb ik al iets meer aan,mag ik vragen welke smaken je had? Dat de maling anders is, kan eigenlijk niet omdat er ook met een 8 mm plaat is gedraaid.
Door yorokobi
#2603168
We hebben zalm, konijn, rund, kip, paard en eend.
De rund en de zalm zijn grover dan normaal en de kip is net pate achtig iets, dus een stuk fijner.
De rest is hetzelfde als anders.
Laatst gewijzigd door yorokobi op za 16 feb 2013, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nike
#2603203
Dank je wel voor je feed back, de kip was ik al bang voor we hebben met kipfilet gedraaid en rugstukken omdat de hele kippen niet leverbaar, waren is eenmalig want we hebben nu een leverancier die het wel kan leveren, de rund en de zalm is een raadsel dus daar ga ik achter aan en even uitzoeken, waarom die grover zijn als de rest.
Door yorokobi
#2603231
De grovere rollen vinden we geen probleem zelfs prettig. We hebben trouwens ook geit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door