Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mowgli
#2601906
Zojuist heb ik de zak runderlong geopend die ik vanmiddag heb gekocht. Sjees wat een enorme gore meur komt eraf zeg!  :puke: En dan is het nog niet eens in de droger... Het ruikt nu al naar die stank die van de droger komt na een aantal uur drogen. Deze runderlong was vanmiddag juist bij de barfwinkel door de leverancier geleverd.
Ik heb tot nu toe nog geen stinkende runderlong gehad. Is dit normaal? Stinkt bij jullie de runderlong ook wel eens? Ik vind het er ook niet zo super uitzien als de vorige keren. Ik zie veel verkleuringen, dat is wel eens anders geweest.
#2602258
Mijn longen stinken alleen als ze drie dagen geleden al nodig in de droger hadden gemoeten. Dus ik vermoed ook dat je een niet al te frisse partij hebt erwischt. Ik beken overigens dat ik zo'n stinkende partij ooit alsnog in de droger heb gegooid, en daar verbeterde de geur behoorlijk van, en mijn honden leven ook nog (en ik eveneens). Maar echt euforisch blij werd ik er niet van, nee.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2602326
Mowgli schreef: Zojuist heb ik de zak runderlong geopend die ik vanmiddag heb gekocht. Sjees wat een enorme gore meur komt eraf zeg!  :puke: En dan is het nog niet eens in de droger... Het ruikt nu al naar die stank die van de droger komt na een aantal uur drogen. Deze runderlong was vanmiddag juist bij de barfwinkel door de leverancier geleverd.
Ik heb tot nu toe nog geen stinkende runderlong gehad. Is dit normaal? Stinkt bij jullie de runderlong ook wel eens? Ik vind het er ook niet zo super uitzien als de vorige keren. Ik zie veel verkleuringen, dat is wel eens anders geweest.
geef het maar terug aan de leverancier want dan is het toch echt niet goed.
als ik long droogt ( lam/rund ) dat stink nooit tijdens het drogen, verse long stinkt ook niet.
gr paulien en ruud ;)
Door Mowgli
#2602659
Ik heb het evengoed in de droger gegooid om te zien hoe het eruit komt en of Mowlgi het wil eten. Katten zijn kieskeuriger als honden ;) Er zaten geen gekke etterbuilen in ofzo...
Maar dit was de laatste keer dat ik het bij de barfwinkel om de hoek haal. Volgende keer bestel ik het wel bij mijn leverancier of dan maar 5 km. op de fiets naar de volgende barfwinkel die overigens bekend staat om zeer goede kwaliteit....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door