Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bullmastiff gek
#2601708
Hoi,
FF een vraagje, Mack heeft echt moeite om te poepen, sinds ie op  de kivo zit.
Nu ging het redelijk,, kostte wel moeite af en toe, maar uiteindelijk kwamen er altijd twee flinke keutels.
Sinds gisteren zit  ie  wel in de houding,, maar er komt na genoeg niks uit,, op een heel klein keuteltje na.
Heb al olijfolie door zijn kvv gedaan,, en een hele donkere boterham(tegen mijn gevoel in) maar had  zoiets van nood breekt wet.
Vanochtend heb ik wat groentemix door zijn eten gedaan en een blokje spinazie.

Maar het heeft allemaal geen zin.
Heb ook wat hart  gehaald, vanmiddag dan geef ik dat door zijn kvv heen vanavond.
Maar als dit niet werkt weet ik het niet meer.
Ik heb kwa kvv ook al de vis gegeven,,
Hebben jullie misschien nog tips.
Door K&D
#2601793
Ik zou'm ook wat anders geven. Misschien is de samenstelling niet goed voor hem en verteert hij het slechter. Je kunt wat extra orgaan geven, dat laxeert.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2601809
Misschien even een KVV geven zonder gemalen bot of pens van smuldier, tot het weer gewoon is, is het korrelig en licht van kleur, dat betekend teveel bot !
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2601836
ander kvv geven, deze doet het duidelijk niet voor max, heb al vaker gehoord dat het voor sommige honden niet werkt
een kvv moet goed zijn, zodat je niks moet toevoegen om bepaalde dingen, ontlasting nu, goed te krijgen....
Door Bullmastiff gek
#2601869
Dat is duidelijk, Kivo wordt het niet meer.
Geef hem vanavond de Smul Hart, en morgen ga ik in Vuren Carnibest halen,, dat geef ik hem na het weekend.
Krijgt ie dit weekend Smuldier Vlees/Pens.
Gebruikersavatar
Door nova
#2602069
Kivo zit rijst in, Carnibest ook, dus  ik zou toch even  wat anders gaan voeren,  ;)
Aders er rauwe geraspte groentes bijgeven
Door Bullmastiff gek
#2602081
Ja dat is ook waar,,, :)
Ga in ieder groente erbij geven, Tannetje Koning schrijft bij haar tips. Event, een bladgroente rauw.
Spinazie ofzo.
Bedankt voor de tips allemaal. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door