Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eline van Oosterom
#2593632
Heeft er iemand ervaring met het huismerk van versvoer.nl. Ik heb mijn 2 tollers eigenlijk altijd op Haaks staan en soms op carnibest, maar echt glimmen doen ze niet. Omdat ik het voer altijd bij versvoer bestel zag ik dat ze ook mixen hebben in diverse smaken. Maarja om nu meteen 30 kg te bestellen zonder te weten of het een beetje goed is vind ik een gok.
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?
Door M@rina
#2593770
Ja ik voer af en toe de Vers voer barfmix en het bevalt prima. Niet te fijn gemalen zelfs mijn eetmiepert eet er lekker van.
Door Eline van Oosterom
#2593925
[quote="M@rina"]
Ja ik voer af en toe de Vers voer barfmix en het bevalt prima. Niet te fijn gemalen zelfs mijn eetmiepert eet er lekker van.
[/quote]


dank voor je reactie!
En als ik het goed begrijp is het een compleet voer die Barfmix. Of niet?
Door M@rina
#2593946
Nou, ik zou niet alleen deze kvv voeren, het is compleet in die zin dat er 4 diersoorten in zit en bot-spiervlees en orgaan op elkaar is afgestemd.
Dit zit er in:

eend en rund bot
rund en paard spiervlees
runderpens, runderhart konijnenniertjes en eendlever.
Die hoeveelheid konijn is verwaarloosbaar als je weet dat orgaan maar 10% is van de hele inhoud.
Door Belleke
#2594134
Maar er zit wel een premix bij in als ik de voerwijzer bekijk.
Ik ben zelf nog niet zo lang aan het voeren maar dacht dat je beter vlees zonder zo'n mix kunt geven.
Het zal het wel geen kwaad kunnen denk ik.
Knuffels Belleke
Door M@rina
#2594219
Nee, niet in de barfmix. De premix zit alleen in de andere kvv's van versvoer. Ik heb dit nagevraagd bij de eigenaresse van versvoer een jaar geleden of zo.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2601616
De mixen zijn veranderd en in geen van de mixen zit nog een premix. Op Voerwijzer moet het nog veranderd worden, ik wil eerst wat meer info over de vernieuwde mixen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door